Oferta de achiziţie de 662 de milioane de dolari a Mars face ca acţiunile Hotel Chocolat să crească cu 160%

Autor: Daniel Belu Postat la 18 noiembrie 2023 27 afişări

Oferta de achiziţie de 662 de milioane de dolari a Mars face ca acţiunile Hotel Chocolat să crească cu 160%

Gigantul alimentar american Mars a anunţat joi că va cumpăra compania britanică de ciocolată Hotel Chocolat pentru suma de 534 milioane de lire sterline (662 milioane de dolari), în contextul în care brandul încearcă să îşi sporească prezenţa internaţională, conform CNBC.

Hotel Chocolat, care a fost înfiinţată în urmă cu 30 de ani, a declarat că această tranzacţie va permite mărcii să se extindă "mai mult şi mai repede".

"Ştim că brandul nostru rezonează cu consumatorii de peste hotare, dar provocările operaţionale ale lanţului de aprovizionare ne-au ţinut pe loc. Prin parteneriatul cu Mars, putem să ne dezvoltăm prezenţa internaţională mult mai rapid", a declarat într-un comunicat Angus Thirlwell, cofondator şi director executiv.

Anunţul a făcut ca acţiunile Hotel Chocolat, listate la Bursa de Valori din Londra, să urce cu peste 160% în primele tranzacţii, până la 366,50 pence, joi la ora locală 9:30 a.m.

Oferta de milioane de lire sterline a Mars reprezintă un preţ de achiziţie de 375 pence pe acţiune.

Hotel Chocolat are sediul în principal în Marea Britanie, cu 124 de magazine în ţară şi alte câteva în străinătate.

Expansiunea sa internaţională s-a lovit de vânturi potrivnice. În septembrie 2022, a încetat vânzările directe pe site-ul web pentru consumatori în SUA, la câteva luni după ce şi-a închis magazinele din această ţară. Thirlwell a declarat că "provocările operaţionale ale lanţului de aprovizionare" au împiedicat până acum creşterea mărcii.

Ciocolatierul deţine, de asemenea, o proprietate în Saint Lucia, unde se află o fermă de cacao organică şi hotelul Rabot, un resort ecologic de lux.

"Suntem încrezători că Mars va fi o casă excelentă pe termen lung pentru Hotel Chocolat, oferind un mediu asemănător, antreprenorial şi orientat spre un scop anume, în care să maximizăm potenţialul brandului Hotel Chocolat, care este deja atât de iubit de consumatori", a declarat Andrew Clarke, preşedintele global al Mars Snacking, într-o declaraţie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mars,
achizitie,
actiuni,
consumatori,
marca,
ciocolata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.