Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat

Postat la 18 aprilie 2017 33060 afişări  

Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost...

O tânără care a lucrat în unul dintre magazinele gigantului suedez H&M timp de patru ani, a dezvăluit câteva dintre lucrurile observate la locul de muncă. Ea a alcătuit o listă de sfaturi pentru clienţii H&M, publicate iniţial pe site-ul popsugar.com:

1. Este posibil să obţineţi un discount de fiecare dată când faceţi cumpărături şi veţi avea ocazia ”să salvaţi planeta” în acelaşi timp.

H&M colecţionează ţesături vechi pe care le foloseşte într-o iniţiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceţi două pungi cu ţesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veţi primi un discount de 15% pentru următoarea achiziţie. Aceste textile sunt descompuse şi folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecţia H&M Conscious. Surplusul este donat Fundaţiei H&M şi împărţit între reciclare şi proiecte sociale.

2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!

Toate produsele H&M sunt mici. ”Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienţilor că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obişnuiesc ei să le folosească. Aminitiţi-vă că nu aveţi voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: ”Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”

3. Faceţi cumpărături în funcţie de concept

Este greu să ieşiţi dintr-un magazin H&M fără un braţ plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să ţineţi cont de conceptele H&M şi să vă ghidaţi în funcţie de acestea.

H&M îşi împarte produsele în mai multe concepte:

- Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziţionate în faţa şi în centrul magazinului: ”Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă şi mereu în tendinţe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.

- Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să îşi asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecţia ”everyday”. Aceste produse au un preţ mai mare şi sunt mai originale.

- By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraş; articolele se află printre cele din conceptul ”trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.

- Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă. Această colecţie include şi articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.

- Divided: ”pentru tânăra lipsită de griji”; această colecţie este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt şi mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată şi de culori puternice, tipare ieşite din comun şi articole în tendinţe. Aceste articole au preţuri mai mici.

- Divided Grey - desprinsă din Divided, se adresează fetelor ”tăioase” şi cool. Articole precum blugi rupţi, multă piele fac parte din această colecţie.

- L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecţie sunt uşoare şi fine, asociate deseori cu activităţile în aer liber.

Citiţi continuarea pe pagina>>>>>>>>>>  2

Paginatie:

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe cocostiri.ro

Bani pentru leacurile viitorului Bani pentru leacurile viitorului

Eforturile de cercetare şi dezvoltare (R&D) din industria farmaceutică sunt realizate într-un context de risc: doar 2 din 3 medicamente noi lansate pe piaţă au potenţialul de a returna investiţia iniţială. Janssen, divizia farmaceutică a Johnson & Johnson, este compania cu cel mai mare buget de investiţii R&D la nivel global, iar anul trecut a investit în România peste 1 milion de euro în acest domeniu.

vezi continuarea
ZF.ro
Bomba a EXPLODAT în această dimineaţă. ADEVĂRUL care cutremură România. Ce s-a putut afla despre Bucureşti şi Ardeal este şocant Bomba a EXPLODAT în această dimineaţă. ADEVĂRUL care cutremură România. Ce s-a putut afla despre Bucureşti şi Ardeal este şocant
ONE.ro
Ştefan Bănică s-a căsătorit în secret, în Bulgaria Ştefan Bănică s-a căsătorit în secret, în Bulgaria
SUMA incredibilă cerută de Delia pentru a cânta la un eveniment
Primele detalii despre nunta Simonei Halep. Cine îi va cânta la petrecere
Descopera.ro
BREAKING NEWS! Descoperire uriaşă anunţată în urmă cu puţin timp de cel mai mare centru de cercetare a UNIVERSULUI. ''Are efecte asupra Pământului'' BREAKING NEWS! Descoperire uriaşă anunţată în urmă cu puţin timp de cel mai mare centru de cercetare a UNIVERSULUI. ''Are efecte asupra Pământului''
VIDEO. FENOMENUL din Pădurea BACIU care îi contrariază pe cei mai mari oameni de ştiinţă. Venit să îl analizeze din nou, un savant a făcut o descoperire ŞOCANTĂ la miezul nopţii. ''A apărut ca din ceaţă...''
Şi-a dorit să meargă la concertul trupei sale preferate, însă în timpul spectacolului ceva şocant s-a întâmplat cu tânăra. ''Este un caz extrem de rar''
Go4it.ro
Huawei Mate 10 Pro şi ediţia Porsche Design, prezentate oficial Huawei Mate 10 Pro şi ediţia Porsche Design, prezentate oficial
Plastic vs metal vs sticlă: avantajele şi dezavantajele fiecărui material în construcţia de smartphone-uri
A cumpărat o poză veche cu 2 dolari. La scurt timp după aceea a aflat că valorează peste 2 MILIOANE de dolari, datorită omului care apare în ea [FOTO]
Csid.ro
Iata ce femei ii enerveaza pe barbati, in pat! Iata ce femei ii enerveaza pe barbati, in pat!
3 elemente cheie într-un regim de scădere în greutate
Infidelitate: De ce înşală bărbaţii femeile pe care le iubesc? Psihologul explică

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.