Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat

Postat la 18 aprilie 2017 33220 afişări  

Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost...

O tânără care a lucrat în unul dintre magazinele gigantului suedez H&M timp de patru ani, a dezvăluit câteva dintre lucrurile observate la locul de muncă. Ea a alcătuit o listă de sfaturi pentru clienţii H&M, publicate iniţial pe site-ul popsugar.com:

1. Este posibil să obţineţi un discount de fiecare dată când faceţi cumpărături şi veţi avea ocazia ”să salvaţi planeta” în acelaşi timp.

H&M colecţionează ţesături vechi pe care le foloseşte într-o iniţiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceţi două pungi cu ţesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veţi primi un discount de 15% pentru următoarea achiziţie. Aceste textile sunt descompuse şi folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecţia H&M Conscious. Surplusul este donat Fundaţiei H&M şi împărţit între reciclare şi proiecte sociale.

2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!

Toate produsele H&M sunt mici. ”Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienţilor că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obişnuiesc ei să le folosească. Aminitiţi-vă că nu aveţi voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: ”Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”

3. Faceţi cumpărături în funcţie de concept

Este greu să ieşiţi dintr-un magazin H&M fără un braţ plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să ţineţi cont de conceptele H&M şi să vă ghidaţi în funcţie de acestea.

H&M îşi împarte produsele în mai multe concepte:

- Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziţionate în faţa şi în centrul magazinului: ”Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă şi mereu în tendinţe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.

- Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să îşi asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecţia ”everyday”. Aceste produse au un preţ mai mare şi sunt mai originale.

- By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraş; articolele se află printre cele din conceptul ”trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.

- Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă. Această colecţie include şi articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.

- Divided: ”pentru tânăra lipsită de griji”; această colecţie este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt şi mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată şi de culori puternice, tipare ieşite din comun şi articole în tendinţe. Aceste articole au preţuri mai mici.

- Divided Grey - desprinsă din Divided, se adresează fetelor ”tăioase” şi cool. Articole precum blugi rupţi, multă piele fac parte din această colecţie.

- L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecţie sunt uşoare şi fine, asociate deseori cu activităţile în aer liber.

Citiţi continuarea pe pagina>>>>>>>>>>  2

Paginatie:

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Important e ce laşi în urmă Important e ce laşi în urmă

Ionuţ Simion a preluat la jumătatea lui 2015 mandatul de country managing partner al PwC România şi a reuşit să crească businessul, în doi ani şi jumătate de mandat, cu 27%. Îşi dorea să intre în armată, dar a ajuns economist, iar cariera l-a purtat prin companii care au definit capitalismul românesc timpuriu. Şeful PwC spune că norocul, deşi important în viaţă, reprezintă doar locul în care pregătirea şi oportunitatea se întâlnesc.

vezi continuarea
ZF.ro
Este OFICIAL: Încă un lanţ de supermarketuri dispare din piaţă. Mutarea făcută de Auchan Este OFICIAL: Încă un lanţ de supermarketuri dispare din piaţă. Mutarea făcută de Auchan
ONE.ro
Motivul pentru care Emma Zeicescu a divorţat. Cine este acum iubitul ei Motivul pentru care Emma Zeicescu a divorţat. Cine este acum iubitul ei
Mihaela Rădulescu, apariţie spectaculoasă! Geanta vedetei valorează cât o maşină
Prinţul Harry şi Meghan Markle, lună de miere în Moldova?
Descopera.ro
NEUROSAVANŢII au descoperit în sfârşit cel mai BENEFIC exerciţiu fizic care ÎNCETINEŞTE îmbătrânirea NEUROSAVANŢII au descoperit în sfârşit cel mai BENEFIC exerciţiu fizic care ÎNCETINEŞTE îmbătrânirea
Savanţii care au analizat CORPUL cu formă BIZARĂ observat recent au făcut o descoperire ŞOCANTĂ: este o NAVĂ EXTRATERESTRĂ. De unde vine şi ce se va întâmpla cu ea - VIDEO
RĂSPUNSUL la marea întrebare legată de moarte. Ce se întâmplă cu noi după?
Go4it.ro
Samsung şi Apple, bătute de o companie aproape necunoscută în Vest. Aceasta se pregăteşte să lanseze primul smartphone cu senzor de amprentă în ecran Samsung şi Apple, bătute de o companie aproape necunoscută în Vest. Aceasta se pregăteşte să lanseze primul smartphone cu senzor de amprentă în ecran
Prima ţară care a renunţat complet la radioul FM
Cum te vor păcăli, garantat, magazinele din România să cheltuieşti chiar cu SUTE de lei mai mult pe cadouri în decembrie. Iată strategia lor şi ce trebuie să faci pentru a rămâne cu banii în portofel
Csid.ro
10 alimente pentru sănătatea bărbaţilor 10 alimente pentru sănătatea bărbaţilor
Ţigările electronice: argumente pro şi contra
Probleme de cuplu: relaţie sănătoasă vs relaţie toxică

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.