Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat

Postat la 18 aprilie 2017 32867 afişări  

Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost...

O tânără care a lucrat în unul dintre magazinele gigantului suedez H&M timp de patru ani, a dezvăluit câteva dintre lucrurile observate la locul de muncă. Ea a alcătuit o listă de sfaturi pentru clienţii H&M, publicate iniţial pe site-ul popsugar.com:

1. Este posibil să obţineţi un discount de fiecare dată când faceţi cumpărături şi veţi avea ocazia ”să salvaţi planeta” în acelaşi timp.

H&M colecţionează ţesături vechi pe care le foloseşte într-o iniţiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceţi două pungi cu ţesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veţi primi un discount de 15% pentru următoarea achiziţie. Aceste textile sunt descompuse şi folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecţia H&M Conscious. Surplusul este donat Fundaţiei H&M şi împărţit între reciclare şi proiecte sociale.

2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!

Toate produsele H&M sunt mici. ”Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienţilor că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obişnuiesc ei să le folosească. Aminitiţi-vă că nu aveţi voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: ”Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”

3. Faceţi cumpărături în funcţie de concept

Este greu să ieşiţi dintr-un magazin H&M fără un braţ plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să ţineţi cont de conceptele H&M şi să vă ghidaţi în funcţie de acestea.

H&M îşi împarte produsele în mai multe concepte:

- Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziţionate în faţa şi în centrul magazinului: ”Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă şi mereu în tendinţe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.

- Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să îşi asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecţia ”everyday”. Aceste produse au un preţ mai mare şi sunt mai originale.

- By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraş; articolele se află printre cele din conceptul ”trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.

- Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă. Această colecţie include şi articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.

- Divided: ”pentru tânăra lipsită de griji”; această colecţie este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt şi mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată şi de culori puternice, tipare ieşite din comun şi articole în tendinţe. Aceste articole au preţuri mai mici.

- Divided Grey - desprinsă din Divided, se adresează fetelor ”tăioase” şi cool. Articole precum blugi rupţi, multă piele fac parte din această colecţie.

- L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecţie sunt uşoare şi fine, asociate deseori cu activităţile în aer liber.

Citiţi continuarea pe pagina>>>>>>>>>>  2

Paginatie:

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Copii fără copilărie: când începe suprasolicitarea celor mici? Copii fără copilărie: când începe suprasolicitarea celor mici?

Părinţii din ziua de azi sunt bombardaţi de o uriaşă varietate de activităţi extracurriculare - sporturi, cursuri de artă, limbi străine - astfel încât e de aşteptat să se găsească ceva pentru orice copil.

vezi continuarea
ZF.ro
Ce face România, la fiecare şase luni schimbă premierul? Criză politică TOTAL neaşteptată: Cum a ajuns populaţia din nou OSTATICĂ în lupta pentru putere Ce face România, la fiecare şase luni schimbă premierul? Criză politică TOTAL neaşteptată: Cum a ajuns populaţia din nou OSTATICĂ în lupta pentru putere
ONE.ro
De nerecunoscut! Cum arată acum Sandra Izbaşa, cea mai frumoasă gimnastă româncă De nerecunoscut! Cum arată acum Sandra Izbaşa, cea mai frumoasă gimnastă româncă
Transformare spectaculoasă! Cum arată acum fosta şefă de la Finanţe, Ioana Petrescu
Chef Scărlătescu a slăbit 30 de kilograme! A renunţat la un singur aliment
Descopera.ro
CANICULA de acum este doar începutul. Ce se va întâmpla cu vremea. ''Opţiunile noastre sunt între cele rele şi cele ÎNGROZITOARE''. Anunţ de ultimă oră al specialiştilor CANICULA de acum este doar începutul. Ce se va întâmpla cu vremea. ''Opţiunile noastre sunt între cele rele şi cele ÎNGROZITOARE''. Anunţ de ultimă oră al specialiştilor
Marele FALS din spatele lui Iisus. Descoperirea acestui DOCUMENT ''vechi de mii de ani'' a INDIGNAT întreaga lume. ''Mulţi au crezut''
LOVITURĂ de proporţii pentru Trump din partea prietenului PUTIN. ''Este foarte PERICULOS ce a făcut rusul''
Go4it.ro
Motivul, ştiut de puţină lume, pentru care ai acces GRATUIT la GPS pe smartphone. S-a întâmplat ca urmare a unei mari catastrofe în care au murit 269 de oameni [VIDEO] Motivul, ştiut de puţină lume, pentru care ai acces GRATUIT la GPS pe smartphone. S-a întâmplat ca urmare a unei mari catastrofe în care au murit 269 de oameni [VIDEO]
Cel mai bogat chinez avertizează: există riscul ca această tehnologie să cauzeze Al Treilea Război Mondial. „Un singur LUCRU ne poate salva”
Chinezii au lansat un „Galaxy S8” care costă 300 de dolari. Iată ce caracteristici tehnice are
Csid.ro
Ce temperatură optimă trebuie să aibă aerul condiţionat pe caniculă Ce temperatură optimă trebuie să aibă aerul condiţionat pe caniculă
Te înşală? Felul în care face sex îl dă de gol!
Pericolele din salamul de vară

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.