Cea mai populară rută aeriană este între Seul şi o insulă de care probabil nu ai auzit niciodată. Un avion pleacă la fiecare 15 minute

Postat la 15 decembrie 2016 901 afişări  

Cea mai populară rută aeriană este între Seul şi o insulă de care probabil nu ai auzit niciodată. Un avion pleacă la fiecare 15 minute
Cea mai populară rută aeriană este între Seul şi o insulă de care... deschide galeria

Care crezi că este cea mai populară rută aeriană? De la New York la Los Angeles? Din Londra către Paris? Poate de la Beijing la Shanghai? Niciuna dintre aceste varianate, scrie Business Insider.

Cea mai populară rută aeriană este între Seul şi Jeju, capitala insulei Jejudo din Coreea de Sud. Anul trecut peste 11 milioane de oameni au călătorit pe această rută. Următoarea rută, în funcţie de numărul de călători, este între Tokyo şi Sapporo cu 8 milioane de pasageri.

Din Seul către Jeju pleacă un avion la fiecare 15 minute şi potrivit Business Insider sunt în jur de 200 de zboruri în fiecare direcţie zilnic.

De ce călătoresc atât de mulţi către această insulă?

În primul rând, nu doar coreeni merg aici, ci şi foarte mulţi chinezi deoarece nu au nevoie de viză pentru a călătorii acolo şi datorită abundenţei de cazinouri. Totuşi, majoritatea turiştilor vin din Coreea deoarece Jeju este recunoscută ca fiind "Hawaii-ul Coreei de Sud" şi foarte mulţi coreeni vin pe insulă să-şi petreacă luna de miere aici.

În 2011, Jeju a fost numit una dintre cele 7 minuni noi ale naturii. De asemenea, pe insulă se află şi un parc tematic numit "Love Land", unde rulează filme de educaţie sexuală şi sunt 140 de sculpturi ce întruchipează cupluri în diferite poziţii sexuale. 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

In vino veritas In vino veritas

Licoarea lui Bacchus a cucerit de-a lungul anilor papilele gustative ale pasionaţilor de vin şi a câştigat un loc de cinste şi în portofoliile unora dintre cei mai importanţi oameni de afaceri din lume. Unii au investit în podgorii pe colinele din Toscana sau Bordeaux, în timp ce alţii au pariat pe colecţii de sute sau mii de sticle a căror valoare creşte odată cu vârsta şi al căror randament este similar cu cel al aurului sau al operelor de artă.

vezi continuarea
ZF.ro
Este oficial: O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă Este oficial: O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă
ONE.ro
Poză de familie. Fiul Alexandrei Dinu, cu fratele cel mic în braţe Poză de familie. Fiul Alexandrei Dinu, cu fratele cel mic în braţe
Cum arăta Mihaela Rădulescu la plajă acum aproape 20 de ani
Nunta anului! Doar inelul de logodnă a costat 9 milioane de euro
Descopera.ro
Cum au UCIS americanii mii de români în doar câteva minute. ''Nimeni nu a scăpat neatins. Priveliştea e SFÂŞIETOARE''. Imagini VIDEO în premieră Cum au UCIS americanii mii de români în doar câteva minute. ''Nimeni nu a scăpat neatins. Priveliştea e SFÂŞIETOARE''. Imagini VIDEO în premieră
Filmul care a SCANDALIZAT Biserica ortodoxă. ''A fost un SFÂNT. Este o blasfemie'' - VIDEO
Un ASTEROID uriaş se apropie de Pământ. Experţii sunt acum în stare de alertă. ''Efectele sale ar putea fi mult mai devastatoare''
Go4it.ro
Motorola a brevetat display-ul care se „vindecă” singur Motorola a brevetat display-ul care se „vindecă” singur
Galaxy S8 a fost de departe cel mai bine vândut smartphone cu Android în T2, dar nu a reuşit să se apropie de iPhone 7
Iată ce vor păţi cei care vor posta aşa ceva pe Facebook. Mark Zuckerberg le-a declarat RĂZBOI
Csid.ro
Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă
De ce ajung femeile să aibă probleme în viaţa sexuală
Istoria vibratorului în imagini

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.