Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru shopping

Autor: Florin Casota Postat la 17 iulie 2017 116 afişări  

Românii îşi doresc articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii în tendinţe de la branduri de top şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei per produs, potrivit unei analize Fashion Days realizate pe baza selecţiei de produse adăugate de clienţi în secţiunea FAVORITE de pe site-ul retailerului în ultimele şase luni.

Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru shopping
Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru...

În perioada analizată, românii şi-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genţi şi accesorii, inclusiv ceasuri, şi rochii.

În topul brandurilor adăugate în secţiunea FAVORITE s-au aflat: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Aproximativ 79% din articolele existente în secţiunea FAVORITE au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă şi în comportamentul de achiziţie; în mod obişnuit, 65% din clienţii Fashion Days fiind femei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienţi au fost adăugate în secţiunea FAVORITE direct din aplicaţiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.

Utilizatorii aplicaţiei mobile din cele trei ţări în care este prezent brandul Fashion Days, România, Bulgaria şi Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului NEXT. Alte branduri vizualizate şi salvate în secţiunea FAVORITE, mai ales prin intermediul aplicaţiei mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics şi Nike.

Articolele pentru casă, dar şi produsele mai scumpe, precum ceasurile, s-au regăsit, mai ales, în topul articolelor adăugate în secţiunea FAVORITE de pe desktop şi din browserele pentru mobil sau tabletă.

În prima jumătate a anului, clienţii Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.

Cum arată topul produselor preferate de români:
1. Sandale argintii NEXT – adăugate de peste 300 de ori în secţiunea FAVORITE;
2. Rochie cu imprimeu floral NEXT - adăugată de peste 250 de ori în secţiunea FAVORITE;
3. Ceas Fossil – adăugat de peste 200 ori în secţiunea FAVORITE.

În materie de produse preferate, alegerile clienţilor Fashion Days din România, Bulgaria şi Ungaria diferă, astfel:

Top produse preferate de clienţii din Ungaria:
1. Cizme de piele Bullboxer;
2. Geantă shopper Levi’s;
3. Ceas Fossil.

Top produse preferate de clienţii din Bulgaria:
1. Geantă de mână Mango;
2. Cizme înalte Kimberfeel;
3. Ceas Lacoste.

Potrivit analizei Fashion Days, preferinţele clienţilor din secţiunea FAVORITE se reflectă în achiziţiile pe care aceştia le fac ulterior, atât din punctul de vedere al categoriilor de produse, cât şi al selecţiei de branduri.

„Pentru că şi preţul este un argument important în decizia de achiziţie, clienţii Fashion Days se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm, crescând numărul de produse pe care le adaugă în secţiunea FAVORITE în apropierea evenimentelor importante de discounturi cu circa 24%, faţă de o perioadă obişnuită. Astfel, clienţii sunt notificaţi imediat ce produsele pe care şi le doresc pot fi cumpărate la preţuri mai mici, sub bugetul estimat iniţial”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Preţul mediu al unui produs adăugat de clienţii Fashion Days în FAVORITE este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele şase luni au fost din categoria ceasurilor:

• Ceas de damă Aviation, la preţul de 11.976 de lei;
• Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la preţul de 11.311 de lei;
• Ceas de damă negru şi argintiu cu diamante Eliro, la preţul de 10.696 de lei.
 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

ZF.ro
Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului
ONE.ro
La 13 ani, fiica lui Ingrid Vlasov este o fashionista convinsă. Are propriul ei stilist La 13 ani, fiica lui Ingrid Vlasov este o fashionista convinsă. Are propriul ei stilist
Cu cine a înlocuit-o Vincent Cassel pe Monica Bellucci
Cum arăta acum "paradisul fiscal al României"!
Descopera.ro
Pământul s-a deschis deodată în două şi oamenii au căzut în HĂU. Fenomenul EXTREM care a îngrozit întreaga lume. ''Au MURIT în doar câteva secunde'' Pământul s-a deschis deodată în două şi oamenii au căzut în HĂU. Fenomenul EXTREM care a îngrozit întreaga lume. ''Au MURIT în doar câteva secunde''
APOCALIPSA prezisă a început deja? Avertisment TERIBIL al meteorologilor, în urmă cu puţin timp. Când va LOVI
43 de studenţi au dispărut în mod misterios. Un EXPERIMENT demonstrează un lucru şocant
Go4it.ro
iOS 11 s-a lansat fără una dintre funcţiile promise iOS 11 s-a lansat fără una dintre funcţiile promise
Mai mult ca sigur ţi-ai instalat acest program popular pe computer. Ai face bine să îl DEZINSTALEZI imediat, deoarece a fost compromis de hackeri. Atacul este masiv: 4 milioane de PC-uri au fost deja infectate
După ce a scumpit peste noapte tableta iPad Pro şi a anunţat că vinde separat încărcătorul rapid pentru iPhone 8/X, Apple mai are o „SURPRIZĂ” neplăcută pentru utilizatori. „Nu le ajung 260 de miliarde la ciorap!”
Csid.ro
Tulburările sexuale de care ne este teamă să vorbim Tulburările sexuale de care ne este teamă să vorbim
Te temi de SEX? Iată de ce poţi suferi!
Ouăle, bune sau rele pentru sănătate? VIDEO BrulesBrocks

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.