Care sunt cele mai întâlnite cauze pentru care maşinile din România intră în service

Autor: Florin Casota Postat la 09 octombrie 2017 470 afişări  

În majoritatea cazurilor, maşinile merg în service pentru reviziile periodice – revizii, ulei, filtre, fluide, kit de distribuţie – şi pentru schimb de anvelope. Totuşi, în România, studiul Business Lease, furnizor de soluţii de leasing operaţional, arată că maşinile ajung în service des şi pentru întreţinere şi reparaţii legate de suspensii. Din cauza calităţii drumurilor, deseori este necesară înlocuirea elementelor de suspensie – bucşe, bielete antiruliu, amortizoare – şi a celor de direcţie – cap de bară, bielete etc.

Care sunt cele mai întâlnite cauze pentru care maşinile din România intră în service
Care sunt cele mai întâlnite cauze pentru care maşinile din România...

Studiul mai arată că, în România, 20% dintre maşini ajung în service pentru reparaţii în afara reviziilor standard (ceea ce reprezintă 21% din costurile totale de întreţinere a maşinii); 29% dintre maşini se prezintă pentru reviziile periodice (46% din costurile totale de întreţinere a maşinii); iar 51% dintre maşini se prezintă la service pentru anvelope – schimb sezonier şi înlocuire de anvelope uzate (ceea ce reprezintă 33% din costurile totale de întreţinere a maşinii).

Separat, odată cu înaintarea în vârstă şi rulajul maşinii, piesele fabricate din cauciuc sau plastic cedează şi necesită înlocuire (furtunuri şi unele cablaje). De asemenea, în urma accidentelor, maşinile ajung în service şi pentru reparaţia elementelor de caroserie avariate.

„20% dintre autovehiculele comandate la noi în leasing operaţional beneficiază de un grad ridicat de tehnologizare (camere auto avansate/sisteme de avertizare anti-coliziune/faruri adaptative/sisteme de infotainment), iar acest procent este în creştere. Clienţii noştri iau tot mai mult în calcul prevenţia accidentelor – fie prin echipări suplimentare ale maşinilor, fie prin cursuri de condus preventiv. Multe dintre aceste investiţii sunt recuperate pe parcurs şi conduc chiar la optimizarea bugetului de reparaţii. Situaţia infrastructurii îşi spune însă cuvântul şi afectează comercial companiile, fie că vorbim de timpii alocaţi deplasărilor sau transporturilor, fie că discutăm de cheltuielile de service”, declară Ioana Grigore, Director Comercial al Business Lease România.

Cifrele studiului arată de asemenea că pentru mentenanţă, în medie, maşinile ajung la service după 25.000 km sau 1 an, după cum prevăd producătorii de autoturisme.

Pentru elemente de frânare, care fac parte din categoria consumabilelor, maşinile ajung la service, în medie, după 30.000 – 40.000 km.

Pentru reparaţii care nu fac parte din categoria înlocuirii consumabilelor (piese de suspensie, direcţie etc.) sunt duse la service, în general, maşinile mai vechi de trei ani şi care depăşesc 80.000 - 90.000 km.

Business Lease, pe baza experienţei acumulate, recomandă utilizarea autoturismelor în regim de leasing operaţional pe o perioadă de maximum 57 de luni, respectiv 160.000 km (alimentare pe benzină) şi 180.000 km (motorină).

Business Lease România a finalizat cel de-al patrulea studiu local, prin monitorizarea unui număr de 8.429 de intervenţii în service înregistrate.

Studiul Business Lease România a fost realizat pe un număr de peste 1.500 de autoturisme. 65% dintre aceste maşini se află în Bucureşti, iar 35% - în restul regiunilor din ţară. 75% dintre şoferi sunt bărbaţi şi 25% sunt femei. Din totalul de maşini pentru care clienţii Business Lease România au optat, primele două poziţii sunt ocupate de mărcile Ford şi Dacia, cu 50%, urmate de Hyundai, cu 13%, Skoda, 12%, şi Volkswagen, cu 10%.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe cocostiri.ro

Bani pentru leacurile viitorului Bani pentru leacurile viitorului

Eforturile de cercetare şi dezvoltare (R&D) din industria farmaceutică sunt realizate într-un context de risc: doar 2 din 3 medicamente noi lansate pe piaţă au potenţialul de a returna investiţia iniţială. Janssen, divizia farmaceutică a Johnson & Johnson, este compania cu cel mai mare buget de investiţii R&D la nivel global, iar anul trecut a investit în România peste 1 milion de euro în acest domeniu.

vezi continuarea
ZF.ro
Bomba a EXPLODAT în această dimineaţă. ADEVĂRUL care cutremură România. Ce s-a putut afla despre Bucureşti şi Ardeal este şocant Bomba a EXPLODAT în această dimineaţă. ADEVĂRUL care cutremură România. Ce s-a putut afla despre Bucureşti şi Ardeal este şocant
ONE.ro
Cât a câştigat Gheorghe Visu pentru "Toate pânzele sus"! Suma e fabuloasă Cât a câştigat Gheorghe Visu pentru "Toate pânzele sus"! Suma e fabuloasă
Ştefan Bănică s-a căsătorit în secret, în Bulgaria
SUMA incredibilă cerută de Delia pentru a cânta la un eveniment
Descopera.ro
BREAKING NEWS! NASA a confirmat existenţa Planetei 9. Ar putea fi ''super-Pământul'' care lipsea. ''Ne rezolvă astfel o mare problemă şi asta este FABULOS'' BREAKING NEWS! NASA a confirmat existenţa Planetei 9. Ar putea fi ''super-Pământul'' care lipsea. ''Ne rezolvă astfel o mare problemă şi asta este FABULOS''
BREAKING NEWS! Descoperire uriaşă anunţată în urmă cu puţin timp de cel mai mare centru de cercetare a UNIVERSULUI. ''Are efecte asupra Pământului''
VIDEO. FENOMENUL din Pădurea BACIU care îi contrariază pe cei mai mari oameni de ştiinţă. Venit să îl analizeze din nou, un savant a făcut o descoperire ŞOCANTĂ la miezul nopţii. ''A apărut ca din ceaţă...''
Go4it.ro
Omul care a salvat acum 34 de ani omenirea de la posibila DISPARIŢIE a murit. Povestea puţin cunoscută a unui adevărat erou şi a unei erori de computer care putea aduce Apocalipsa Omul care a salvat acum 34 de ani omenirea de la posibila DISPARIŢIE a murit. Povestea puţin cunoscută a unui adevărat erou şi a unei erori de computer care putea aduce Apocalipsa
Suntem urmăriţi pe ascuns, chiar acum, de o civilizaţie EXTRATERESTRĂ post-organică, nemuritoare? Acest reputat expert de la Yale şi Princeton crede că este foarte posibil. Iată MOTIVELE sale
Huawei Mate 10 Pro şi ediţia Porsche Design, prezentate oficial
Csid.ro
Iata ce femei ii enerveaza pe barbati, in pat! Iata ce femei ii enerveaza pe barbati, in pat!
3 elemente cheie într-un regim de scădere în greutate
Infidelitate: De ce înşală bărbaţii femeile pe care le iubesc? Psihologul explică

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.