Dan Isai, fondatorul Salad Box, alături de fondatorul Marty Restaurants a pariat pe o nouă afacere anul trecut. Business-ul le-a adus peste 640.000 de euro în primul an

Autor: Florin Casota Postat la 05 martie 2018 1338 afişări

Narcoffee Roasters, lanţul de cafenele de specialitate deţinut de către Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants şi Dan Isai, fondatorul Salad Box, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei în primul an de la lansarea oficială pe piaţă.

Dan Isai, fondatorul Salad Box, alături de fondatorul Marty Restaurants a pariat pe o nouă afacere anul trecut. Business-ul le-a adus peste 640.000 de euro în primul an

Rezultatele obţinute în primul an de activitate au fost generate de cele patru cafenele Narcoffee Roasters existente pe piaţa locală şi internaţională. Prima locaţie a fost inaugurată la începutul anului 2017, în centrul oraşului Cluj-Napoca, având o suprafaţă de 60 mp, urmată de a doua locaţie, amplasată în clădirea The Office, cu sediul în acelaşi oraş, pe o suprafaţă de 100 mp.

În vara anului trecut cei doi antreprenori clujeni au investit în deschiderea celei de-a treia unităţi în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.  În plus, tot anul trecut, Narcoffee Roasters a trecut graniţele României, deschizând a patra locaţie din reţea şi prima sa franciza la Praga, amplasată în centrul comercial Chodov.

Dintre cele patru locaţii inaugurate în primul an de activitate, prima cafenea, amplasată în centrul oraşului Cluj-Napoca a fost şi cea mai populară şi traficată în perioada de referinţă, conform datelor furnizate de companie.

„În 2017 investiţiile noastre au fost îndreptate, preponderent, către inaugurarea celor patru cafenele din reţea. Credem cu tărie că potenţialul de extindere a reţelei este foarte mare, ca atare, în acest an dorim să continuăm extinderea pe plan local, în special în Bucureşti, unde estimăm încă două puncte de lucru, dar şi pe plan internaţional, în Cehia, Franţa, Marea Britanie şi SUA”, a declarat Dan Isai, co-fondator Narcoffee Roasters.

Potrivit reprezentanţilor companiei, se observă o creştere a consumului de cafea de specialitate în rândul românilor, iar acest lucru se reflectă şi în volumul de vânzări înregistrat de lanţul de cafenele clujean, care, în primul an de la lansare a vândut peste 150.000 de produse pe bază de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino şi latte.

„2017 ne-a demonstrat că ne aflăm pe un drum ascendent în dezvoltarea afacerii, având în vedere consumul tot mai mare de cafea de specialitate în rândul românilor şi nu numai. Pe baza acestor rezultate, dar şi a planurilor pe care le avem pentru anul în curs, ţintim creşterea cifrei de afaceri cu peste 100% în 2018”, a completat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.

Marcelus Suciu şi Dan Isai au lansat Narcoffee Roasters în urma unei investiţii iniţiale de 500.000 euro. Materia primă este adusă din ţări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.