Ce ceasuri au cumpărat românii în 2017

Autor: Florin Casota Postat la 12 februarie 2018 555 afişări

Românii îşi doresc ceasuri în tendinţe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level şi mass-market şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de 375 de lei per produs, potrivit unei analize WatchShop.ro

Ce ceasuri au cumpărat românii în 2017

Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbăteşti, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice şi cele pentru copii.

Cei mai mulţi clienţi au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu preţuri cuprinse între 301 lei şi 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achiziţiilor) şi mass-market, cu preţuri sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienţii magazinului online fac parte din categoria premium, cu preţuri ce depăşesc 800 lei.

„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaţilor de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai uşor ţinutelor zilnice, dar şi pe fondul creşterii bugetului destinat achiziţiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Cele mai căutate branduri de ceasuri  au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot şi Zeppelin.

Anul trecut, cel mai scump ceas vândut de retailerul online, unui client din Bucureşti, a fost un model Seiko Astron, în valoare de 14.400 de lei.

Cele mai multe achiziţii sunt realizate de clienţii din Bucureşti (30%). Top 5 este completat de clienţii din Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Braşov – fiecare oraş generând circa 5% din totalul achiziţiilor.

„Observăm că valoarea coşului de cumpărături creşte pe măsură ce localitatea din care a fost plasată comanda este mai îndepărtată de Bucureşti. Din feedback-ul clienţilor noşti, întelegem că unul din motive este determinat de frecvenţa mai redusă a achiziţiilor făcute de clienţii din provincie, fapt corelat şi cu lipsa magazinelor specializate de ceasuri offline din zonele în care locuiesc”, spune Dragoş Diaconu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ceasuri,
romani,
cumparare,
clienti,
branduri,
bucuresti,
buget

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.