56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 26 mai 2015 393 afişări  

33% dintre tineri merg în baruri sau pub-uri, 48% în cafenele, iar 19 % în cluburi, mai mult de jumătate (56%) dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi. Când vine vorba de băuturi alcoolice, pentru generaţia Y acestea sunt în mod special prezente atunci când participă la evenimente sociale, ca nunţi sau botezuri, sau când ies în oraş prin baruri sau cluburi alături de grupul de prieteni.

56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi
56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau...

75% dintre ei susţin că aleg din câteva branduri favorite pe care le consumă de obicei, iar cele mai populare băuturi sunt whiskey-ul şi vodka, arată un studiu Starcom MediaVest Group realizat în colaborare cu platforma de research iVox. Cercetarea a fost realizată pe baza răspunsurilor a 445 de tineri din generaţia Y. Targetul îl constituie tinerii cu vârste cuprinse între 20-30 de ani, din mediul urban mare, utilizatori de internet şi băutori de băuturi alcoolice.

62% dintre respondenţi consumă băuturi alcoolice pentru a se energiza în timpul petrecerilor, dar şi în momentele în care se strâng spontan cu prietenii. Printre brandurile preferate de băuturi alcoolice se numără Jack Daniel’s, J&B, Ballantine’s, Johnnie Walker, Absolut, Finlandia şI Bailey’s.

Studiul arată că 7 din 10 tineri cheltuiesc pe băutură cel mult 100 de lei atunci când ies în oraş. Acelaşi număr de tineri alocă 200 de lei sau chiar mai puţin pentru cheltuielile unei petreceri acasă.

Majoritatea tinerilor preferă băuturile combinate, doar 16% le beau seci. 31% dintre tineri combină băuturile alcoolice cu sucuri naturale, 19% le beau sub formă de cocktail-uri, iar 7% preferă shoturile. Acestea sunt cel mai des consumate în baruri sau cluburi.

Shoturile marchează un moment de apropiere între membrii grupului, dar şi cea mai bună metodă de a ieşi din tipare. 11% dintre tineri văd shoturile ca warm-up pentru ieşirile în oraş.

Studiul realizat de Starcom Media Vest şi platforma de research iVox arată că prietenii, petrecerile şi internetul reprezintă principalele surse de informare ale tinerilor cu privire la băuturile alcoolice. Iar gustul, preţul, renumele brand-ului şi recomandarea prietenilor sunt principalele criterii de selecţie. Recomandarea barmanului sau design-ul produsului nu au o importanţă aşa de mare.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe jugarushukaru.ro

/actualitate/56-dintre-tineri-ies-cel-putin-lunar-in-baruri-pub-uri-cafenele-sau-cluburi-14337951
14337951
comments powered by Disqus
Noul coşmar al companiilor: angajatul fantomă Noul coşmar al companiilor: angajatul fantomă

„Cel mai important criteriu la angajare? Să vină la muncă şi a doua zi”, spune un manager care a recrutat câteva sute de angajaţi în ultimii 20 de ani şi care a început să aplice acest principiu de recrutare în ultimii doi ani. Fenomenul „ghostingului” a devenit o normă pentru angajaţii tineri care aplică pentru joburi care nu necesită experienţă şi care „dispar” după o zi sau chiar după câteva ore de muncă. Cum s-a ajuns în această situaţie, cine greşeşte şi ce e de făcut?

vezi continuarea
ZF.ro
BREAKING NEWS: Dragnea şi Tăriceanu discută SUSPENDAREA lui Iohannis la Parlament. Momentul ADEVĂRULUI BREAKING NEWS: Dragnea şi Tăriceanu discută SUSPENDAREA lui Iohannis la Parlament. Momentul ADEVĂRULUI
DEZASTRU pe piaţa muncii: Cel mai MARE lanţ de restaurante din lume înlocuieşte oamenii cu ROBOŢI. Peste 400.000 de oameni în PERICOL
ONE.ro
Kylie Jenner, gest scandalos pentru a devenit miliardară la 20 de ani Kylie Jenner, gest scandalos pentru a devenit miliardară la 20 de ani
Cum s-a vindecat de o afecţiune gravă sora lui Dan Bordeianu: "Mi s-au dat două luni de trăit!"
Tudor Chirilă, despre despărţirea de iubită: "Să răneşti femeia care ţi-a ciopârţit sufletul e ca şi cum..."
Descopera.ro
Cum a DIVORŢAT aromânca Ana pentru Theodor Aman şi EXCENTRICITĂŢILE care aveau loc în casa lor de la marginea oraşului. Inclusiv soţia lui Carol I, marea regină Carmen Sylva, se deda la ele. ''Nici în secolul XXI aromânii nu acceptă asta'' - VIDEO Cum a DIVORŢAT aromânca Ana pentru Theodor Aman şi EXCENTRICITĂŢILE care aveau loc în casa lor de la marginea oraşului. Inclusiv soţia lui Carol I, marea regină Carmen Sylva, se deda la ele. ''Nici în secolul XXI aromânii nu acceptă asta'' - VIDEO
INOVAŢIE incredibilă a unui inginer român. A creat cea mai tare ARMĂ de asalt. NATO nu are niciuna de acest tip. ''Deja au venit cereri pentru ea'' - VIDEO
O femeie simţea ceva BUZAR în picioare, iar doctorii au fost INTRIGAŢI de ce au găsit în coloana acesteia
Go4it.ro
Cel mai avansat smartphone CHINEZESC pus în faţa celui mai greu test: cât de rezistent este de fapt? Cel mai avansat smartphone CHINEZESC pus în faţa celui mai greu test: cât de rezistent este de fapt?
O SĂPTĂMÂNĂ de utilizare la o singură încărcare. Asta promite noua tehnologie de acumulatori care ar putea fi folosită în dezvoltarea de TELEFOANE
Apple a vândut mai puţin de un milion de iPhone-uri pe cea de-a treia piaţă de mobile din lume
Csid.ro
Corina Dănilă: dieta cu care a slăbit 19 kg Corina Dănilă: dieta cu care a slăbit 19 kg
Teo Trandafir: dieta care nu dă greş niciodată
Anxietatea: cauze, tipologii, tratament

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.