56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi

Autor: Ioana Mihai Postat la 26 mai 2015 214 afişări  

33% dintre tineri merg în baruri sau pub-uri, 48% în cafenele, iar 19 % în cluburi, mai mult de jumătate (56%) dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi. Când vine vorba de băuturi alcoolice, pentru generaţia Y acestea sunt în mod special prezente atunci când participă la evenimente sociale, ca nunţi sau botezuri, sau când ies în oraş prin baruri sau cluburi alături de grupul de prieteni.

56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi
56% dintre tineri ies cel puţin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau...

75% dintre ei susţin că aleg din câteva branduri favorite pe care le consumă de obicei, iar cele mai populare băuturi sunt whiskey-ul şi vodka, arată un studiu Starcom MediaVest Group realizat în colaborare cu platforma de research iVox. Cercetarea a fost realizată pe baza răspunsurilor a 445 de tineri din generaţia Y. Targetul îl constituie tinerii cu vârste cuprinse între 20-30 de ani, din mediul urban mare, utilizatori de internet şi băutori de băuturi alcoolice.

62% dintre respondenţi consumă băuturi alcoolice pentru a se energiza în timpul petrecerilor, dar şi în momentele în care se strâng spontan cu prietenii. Printre brandurile preferate de băuturi alcoolice se numără Jack Daniel’s, J&B, Ballantine’s, Johnnie Walker, Absolut, Finlandia şI Bailey’s.

Studiul arată că 7 din 10 tineri cheltuiesc pe băutură cel mult 100 de lei atunci când ies în oraş. Acelaşi număr de tineri alocă 200 de lei sau chiar mai puţin pentru cheltuielile unei petreceri acasă.

Majoritatea tinerilor preferă băuturile combinate, doar 16% le beau seci. 31% dintre tineri combină băuturile alcoolice cu sucuri naturale, 19% le beau sub formă de cocktail-uri, iar 7% preferă shoturile. Acestea sunt cel mai des consumate în baruri sau cluburi.

Shoturile marchează un moment de apropiere între membrii grupului, dar şi cea mai bună metodă de a ieşi din tipare. 11% dintre tineri văd shoturile ca warm-up pentru ieşirile în oraş.

Studiul realizat de Starcom Media Vest şi platforma de research iVox arată că prietenii, petrecerile şi internetul reprezintă principalele surse de informare ale tinerilor cu privire la băuturile alcoolice. Iar gustul, preţul, renumele brand-ului şi recomandarea prietenilor sunt principalele criterii de selecţie. Recomandarea barmanului sau design-ul produsului nu au o importanţă aşa de mare.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/actualitate/56-dintre-tineri-ies-cel-putin-lunar-in-baruri-pub-uri-cafenele-sau-cluburi-14337951
14337951
comments powered by Disqus
Descopera.ro
Marea FARSĂ din acest film celebru la care s-au uitat milioane de români. Câţi dintre voi şi-au dat seama? Marea FARSĂ din acest film celebru la care s-au uitat milioane de români. Câţi dintre voi şi-au dat seama?
Criminalul EVREU despre care nu vorbeşte nimeni. A UCIS zeci de milioane de oameni, inclusiv ROMÂNI. Este unul dintre cei mai mari ucigaşi din istorie
După 30 de ANI de stat într-o pungă, rămăşiţele lui Joseh Mengele, ''ÎNGERUL MORŢII'', au început să fie examinate. Ce au descoperit cercetătorii: ''Nu am mai văzut asta!''
Go4it.ro
CAUZA care a dus la explozia telefoanelor GALAXY NOTE7 este în sfârşit, cunoscută. Iată problema care a compromis peste 2 milioane de smartphone-uri Samsung CAUZA care a dus la explozia telefoanelor GALAXY NOTE7 este în sfârşit, cunoscută. Iată problema care a compromis peste 2 milioane de smartphone-uri Samsung
A fost lansat cel mai uşor ceas mecanic din lume - carcasa şi cureaua sunt bazate pe grafen
Dacă ai acest PROCESOR pe PC, serviciile secrete şi hackerii îţi pot controla computerul. Neglijenţă a producătorului sau o portiţă lăsată deschisă intenţionat? Ai face bine să îl schimbi!
Csid.ro
5 boli care produc balonare 5 boli care produc balonare
Fructul care te satură şi te ajută să slăbeşti
Trucul simplu care a ajutat-o pe Oprah să dea jos 20 de kilograme

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.