Preţul este în mod sigur un criteriu de achiziţie. Dar creşterea cotei de piaţă a Veka România, care are în portofoliu doar profile PVC din categoria A, adică cea mai scumpă, arată că Veka a făcut o alegere corectă, chiar dacă riscantă. Când afacerea s-a redus cu zeci de procente în 2009, au mizat pe investiţii în creşterea stocurilor şi a flotei. În 2012 vânzările companiei au crescut cu 25%, iar previziunile pentru anul în curs sunt optimiste. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.