Unde fugim de criza

Postat la 21 octombrie 2008 10 afişări

Intr-un moment in care toata lumea se gandeste la reducerea costurilor, o solutie pentru unele companii este marketingul online.

In conditiile in care studiile arata ca oamenii au inceput sa petreaca mai mult timp pe internet decat in fata televizorului, “ar trebui sa fii nebun sa nu investesti in marketingul online. E mult mai ieftin sa faci un om sa intre trei minute pe site-ul tau decat sa il faci sa-ti urmareasca spotul 30 de secunde la televizor”, spune Radu Ionescu, managing partner in cadrul Kinecto, agentie full-service de marketing relational, cu expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa.

 

Cel mai recent exemplu este lansarea platformei Aigrijadetine.ro de catre Garnier, parte a grupului L’Oreal. Crearea acestei platforme, care intr-o prima faza va fi activa in mediul online timp de opt luni, a costat peste 150.000 de euro si are ca obiectiv atingerea unui numar de 100.000 de utilizatori. “Campaniile de marketing online sunt de la trei pana la 10 ori mai ieftine decat cele din print sau de pe TV. In plus, mizam foarte mult pe dezvoltarea comertului online si credem ca e o miscare desteapta sa investim in aceasta zona”, apreciaza Patrick Chambon, new media director al Garnier International. Chambon mai spune ca, desi in momentul de fata majoritatea companiilor aloca intre 3 si 8% din bugetul de marketing diviziei de online, in urmatorii ani procentul are sanse sa creasca semnificativ datorita eficientei acestei metode de promovare. Cu atat mai mult cu cat, spune Radu Ionescu, in conditiile in care companiile vor fi afectate de criza si vor fi obligate sa reduca bugetele de marketing, primele zone care vor suferi ajustari vor fi cele care ocupa ponderea cea mai mare, dar sunt si cele mai costisitoare, adica printul si alte medii decat cele online.

 

Daca marketingul online reprezinta o tactica de promovare specifica in primul rand multinationalelor, seful de la Kinecto si directorul de new media de la Garnier International cred ca si companiile locale se vor familiariza cu acest tip de promovare, intrucat sunt nevoite sa se adapteze la modelele de business care functioneaza in strainatate.

 

 


In the spotlight

 

IDEEA: Construirea imaginii brandului Algocalmin ca fiind “cel mai de incredere analgezic din Romania” si conservarea notorietatii brandului

CLIENT: Zentiva.

BRAND: Algocalmin.

AGENTIA: Mather Communication, Mediacom si Free Communication.

CANALE: TV si actiuni de relatii publice.

 

Conceptul de baza al campaniei pleaca de la ideea ca Algocalminul este analgezicul utilizat de peste 40 de ani in Romania. Sub sloganul “Combate istoric durerea”, campania va rula sub forma de spoturi de 35 de secunde pe principalele canale de televiziune in perioada octom­brie-decembrie 2008. Campania se adreseaza unui public national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai medicamentului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
marketing,
solutii,
criza,
reduceri,
costuri
/media-marketing/unde-fugim-de-criza-3345370
3345370
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.