Piata de publicitate online a crescut in T 3 cu 9,3 mil. euro fata de T 1
Cea mai mare parte din aceste sume au fost cheltuite de companii mari, cu precadere din zona de telecomunicatii, auto si finante, care au priceput destul de repede ca internetul este un mediu mai ieftin de promovare, ce le poate aduce atat rezultate, cat si o reducere a cheltuielilor pe timp de criza.
Aceleasi companii investeau deja pentru reclame online si inainte de 2009. In scena au intrat insa tot mai mult companii din zona bunurilor de larg consum, care si-au crescut, cel putin procentual, cheltuielile de promovare pe internet. "Tendinta lenta, dar clara este ca topul celor mai mari «spenderi» pe internet coincide din ce in ce mai tare cu cel general, aplicat tuturor mediilor de promovare", apreciaza Liviu Boitan, strategic director in cadrul agentiei MediaCom Romania.
Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro