Petrom investeşte 2,5 milioane de euro într-o campanie de CSR

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 03 iulie 2014 533 afişări  

Responsabilitatea socială corporatistă este un concept care a căpătat amploare în România ultimilor zece ani. Fiind relativ nou, doar companiile mari şi-au permis să deruleze campanii de CSR care să aibă impact.

Petrom investeşte 2,5 milioane de euro într-o campanie de CSR
Petrom investeşte 2,5 milioane de euro într-o campanie de CSR

OMV Petrom este una dintre companiile care au dezvoltat o platformă solidă de comunicare în zona responsabilităţii sociale, iar într-una din campaniile recente, „Ţară, ţară, vrem campioane", compania a ales să susţină o disciplină sportivă ce a adus, de-a lungul timpului, numeroase motive de mândrie.

Începutul campaniei datează din 2006, atunci când OMV Petrom a început colaborarea cu Fundaţia „Casa Campioanelor", organizaţie în fruntea căreia se află antrenoarea Mariana Bitang şi care îi are ca membri pe Elisabeta Lipă, Gabriela Szabo, Octavian Belu, Ilie Năstase şi alţi sportivi. Gimnastica, spune Iliana Stănculeţ, corporate brand manager al OMV Petrom, este sportul care i-a atras încă de la început, fiind disciplina care a adus României cele mai multe medalii, precum şi recunoaştere la nivel internaţional.

Campania, spune Iliana Stănculeţ, a venit dintr-o nevoie reală. Cei doi antrenori ai lotului naţional de gimnastică, Octavian Belu şi Mariana Bitang, sunt cei care au solicitat sprijinul companiei pentru proiect, iar la dezvoltarea platformei de comunicare s-a lucrat alături de Leo Burnett & Target. Pentru transmiterea mesajelor din cadrul campaniei a fost folosit microsite-ul special vremcampioane.protv.ro, precum şi spoturi TV, radio sau flyere. Un element important al campaniei a fost, de asemenea, folosirea social media.

Sponsorizarea acordată pentru lotul naţional de gimnastică şi pentru susţinerea programului naţional de selecţie, respectiv acordarea a 150 de burse pe o perioadă de trei ani, este în valoare de 2,5 milioane de euro, conform datelor oferite de Petrom.

„În cadrul campaniei «Ţară, ţară, vrem campioane!», ştim că ideea de performanţă a ajuns cel puţin la cele 1.700 de tinere sportive care au participat la preselecţie. Ne imaginăm că mesajul nostru a avut un impact şi mai puternic asupra celor care au trecut de preselecţie şi care vor merge în cantonament. Mai departe, 180 vor ajunge în următoarea etapă şi probabil în final trei vor deveni sportive de performanţă. Şi trei vise împlinite reprezintă un nou capitol scris în cadrul poveştii performanţei româneşti şi în viaţa câştigătoarelor", spune Iliana Stănculeţ.

La campanie au participat peste 1.700 de tinere gimnaste din Constanţa, Deva, Timişoara, Oneşti şi Bucureşti. În lunile iulie şi august se vor organiza tabere pentru evaluarea gimnastelor selectate. Ele vor fi observate de către antrenori din cadrul mai multor cluburi, pentru ca în final 180 dintre ele să fie alese pentru participarea în programul de pregătire 2014-2016.

„Anul trecut OMV Petrom şi-a luat angajamentul să susţină activitatea lotului naţional de gimnastică feminină în vederea pregătirii pentru participarea la Jocurile Olimpice de la Rio 2016", spune Stănculeţ. „În plus, pentru asigurarea continuităţii performanţei şi în următorii ani susţinem şi programul naţional de selecţie care are ca obiectiv descoperirea unor talente care ar putea face parte din viitorul lot naţional al României."

„O astfel de iniţiativă de încurajare este singurul mod prin care păstrăm cel mai performant sport al românilor la acelaşi nivel de până acum. O nouă generaţie de tinere gimnaste are nevoie de ani întregi de antrenamente şi concursuri până să reprezinte România la competiţii internaţionale şi să lupte de la egal la egal cu marile puteri ale lumii precum Rusia, SUA sau China, aşa că trebuie să ne gândim la viitorul gimnasticii încă de pe acum", spun oficialii Petrom.

Conceptul de responsabilitate socială corporatistă, deşi văzut de mulţi drept o formă de advertising, poate aduce reale beneficii societăţii în cadrul căreia o companie funcţionează. Indiferent că este vorba despre investiţii în educaţie, în mediul înconjurător sau în sport, responsabilitatea trebuie privită ca un aspect cât se poate important în desfăşurarea unui business.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/media-marketing/petrom-investeste-2-5-milioane-de-euro-intr-o-campanie-de-csr-12880959
12880959
comments powered by Disqus
In vino veritas In vino veritas

Licoarea lui Bacchus a cucerit de-a lungul anilor papilele gustative ale pasionaţilor de vin şi a câştigat un loc de cinste şi în portofoliile unora dintre cei mai importanţi oameni de afaceri din lume. Unii au investit în podgorii pe colinele din Toscana sau Bordeaux, în timp ce alţii au pariat pe colecţii de sute sau mii de sticle a căror valoare creşte odată cu vârsta şi al căror randament este similar cu cel al aurului sau al operelor de artă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului
ONE.ro
"A murit o parte din mine". Giulia, despre despărţirea de Huidu "A murit o parte din mine". Giulia, despre despărţirea de Huidu
Poză de familie. Fiul Alexandrei Dinu, cu fratele cel mic în braţe
Cum arăta Mihaela Rădulescu la plajă acum aproape 20 de ani
Descopera.ro
Everest NU mai este cel mai ÎNALT MUNTE din lume. Cercetătorii au descoperit şi alte ''înălţimi'' - FOTO Everest NU mai este cel mai ÎNALT MUNTE din lume. Cercetătorii au descoperit şi alte ''înălţimi'' - FOTO
Cum au UCIS americanii mii de români în doar câteva minute. ''Nimeni nu a scăpat neatins. Priveliştea e SFÂŞIETOARE''. Imagini VIDEO în premieră
Filmul care a SCANDALIZAT Biserica ortodoxă. ''A fost un SFÂNT. Este o blasfemie'' - VIDEO
Go4it.ro
Microsoft a publicat o imagine de fundal pentru Bing.com care includea un detaliu nedorit Microsoft a publicat o imagine de fundal pentru Bing.com care includea un detaliu nedorit
Milioane de oameni le folosesc pe telefoane, dar totul este o mare ESCROCHERIE. Iată de ce sunt şanse mai mari să te îmbolnăvească prietenul cu care ieşi la bere decât telefonul tău mobil
Motorola a brevetat display-ul care se „vindecă” singur
Csid.ro
Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă
De ce ajung femeile să aibă probleme în viaţa sexuală
Istoria vibratorului în imagini

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.