Godmother, agenţia tânărului care deţine compania în care a fost un simplu angajat, trece printr-un proces de rebranding

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 12 martie 2014 1648 afişări

"Ne-am redecorat website-ul în nuanţe mai aproape de personalitatea Godmother de astăzi, am adus în scenă un personaj feminin care să ne reprezinte poziţionarea actuală şi am lansat totul pe piaţă la început de martie", a declarat Valentin Văcăruş, managing director al agentiei.

Godmother, agenţia tânărului care deţine compania în care a fost un simplu angajat, trece printr-un proces de rebranding

Piaţa de advertising a scăzut, în ultimii cinci ani, de la 540 milioane de euro la 300 milioane de euro. În aceste condiţii, compania Godmotther a raportat din 2009 până în prezent o creştere a cifrei de afaceri a companiei de la 900.000 de euro la 2,2 milioane, în vreme ce numărul de angajaţi a crescut de la şase la 30.

Godmother este o agenţie full service, cu acţionariat românesc, prezentă pe piaţa de comunicare din România din 1997 . În portofoliul agenţiei se regăsesc clienţi precum : Google România, Promenada, Agricover, Lukoil, Libra Internet Bank, Forever Living Products, Cosmopolis,  DoppelHertz sau Profi.

Citiţi povestea milionarului din satul lui Ilie Moromete în Business Magazin.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/godmother-agentia-tanarului-care-detine-compania-in-care-a-fost-un-simplu-angajat-trece-printr-un-proces-de-rebranding-12250983
12250983
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.