Doar minus 10% pentru publicitatea online in 2009
Anul 2009, dezastruos pentru industria reclamelor, n-a fost chiar atat de rau pentru publicitatea online. A trecut ca prin urechile acului, cu un minus de numai 10%, fata de alte segmente care mai aveau putin si ajungeau la jumatate, si pune acum banner cu banner ca sa inlocuiasca minusul cu un plus.
Anul trecut, publicitatea online din Romania s-a tradus intr-o piata de numai 65,2 de milioane de lei (15,4 de milioane de euro, la cursul mediu anual din 2009), in scadere cu 10% fata de nivelul atins in 2008, potrivit studiului Romanian Oline Advertising Study (ROADS) realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania. Putea fi insa si mai rau, crede Bogdan Prajisteanu, directorul general al agentiei Mediaedge:cia (MEC), in situatia in care, in ansamblu, piata media a scazut cu peste 35% anul trecut, pana la 380 de milioanede euro. "Si cum previziunile economice nu sunt deloc optimiste nici pentru 2010, probabil ca doar intr-un caz fericit vom vedea o stagnare a industriei, estimarea mea inclinand catre o scadere de 5-10%", spune Prajisteanu.
Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro