Doar minus 10% pentru publicitatea online in 2009

Postat la 07 mai 2010 28 afişări

Anul 2009, dezastruos pentru industria reclamelor, n-a fost chiar atat de rau pentru publicitatea online. A trecut ca prin urechile acului, cu un minus de numai 10%, fata de alte segmente care mai aveau putin si ajungeau la jumatate, si pune acum banner cu banner ca sa inlocuiasca minusul cu un plus.

Anul trecut, publicitatea online din Romania s-a tradus intr-o piata de numai 65,2 de milioane de lei (15,4 de milioane de euro, la cursul mediu anual din 2009), in scadere cu 10% fata de nivelul atins in 2008, potrivit studiului Romanian Oline Advertising Study (ROADS) realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania. Putea fi insa si mai rau, crede Bogdan Prajisteanu, directorul general al agentiei Mediaedge:cia (MEC), in situatia in care, in ansamblu, piata media a scazut cu peste 35% anul trecut, pana la 380 de milioanede euro. "Si cum previziunile economice nu sunt deloc optimiste nici pentru 2010, probabil ca doar intr-un caz fericit vom vedea o stagnare a industriei, estimarea mea inclinand catre o scadere de 5-10%", spune Prajisteanu.

Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
publicitate online
/media-marketing/doar-minus-10-pentru-publicitatea-online-in-2009-6086265
6086265
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.