Cum se suceste capul consumatorilor?

Postat la 31 martie 2006 1 afişăre

Capacitatea ochiului uman de a viziona o serie de imagini statice sub forma unui film a condus la prima reclama difuzata pe peretii unui tunel din reteaua de metrou a orasului Tokio.

1. LA METROU: Capacitatea ochiului uman de a viziona o serie de imagini statice sub forma unui film a condus la prima reclama difuzata pe peretii unui tunel din reteaua de metrou a orasului Tokio. Compania americana Submedia ofera o tehnologie speciala prin care 150 de imagini iluminate din spate se transforma intr-un spot de 15 secunde la o bautura japoneza. 

2. OUTDOOR PARFUMAT: Compania franceza de panotaj JCDecaux a instalat in Londra postere cu miros pentru statiile de autobuz. Cu o apasare de buton, doritorii pot descoperi aroma de lamaie al noului sampon Head & Shoulders 

3. RECLAME PE FRUNTE: Agentia Cunning Stunts din Londra recruteaza studenti pentru a le inchiria fruntile ca spatiu publicitar. Pentru 6,33 euro pe ora studentii trebuie sa iasa in societate si sa fie in compania altor persoane pentru trei, patru ore pe zi. 

4. LA BANCOMAT: In timpul de asteptare la efectuarea unei tranzactii, pe ecranul bancomatului pot sa apara scurte reclame. Spre deosebire de un televizor bancomatul stie numele celui care vizioneaza reclama si cati bani are in cont. Bank of America ruleaza pe bancomatele sale atat reclame pentru CNN cat si pentru serviciile sale financiare.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/cum-se-suceste-capul-consumatorilor-979228
979228
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.