Radu Florescu

Autor: Razvan Muresan Postat la 03 februarie 2014 843 afişări

Radu Florescu, Saatchi&Saatchi România

Radu Florescu

Radu Florescu este CEO al Saatchi & Saatchi România din anul 1992. Absolvent al School of Business la Boston College, licenţiat în marketing şi finanţe, Radu Florescu este şi membru fondator al Asociaţiei Internaţionale de Advertising (IAA).

Radu Florescu a ocupat anterior vreme de doi ani funcţia de director of business development în cadrul grupului de comunicare Centrade SUA şi, din 1987 până în 1989, a fost commodity trader pentru Tricon, SUA. Radu Florescu a înfiinţat în 1990 compania Centrade alături de fraţii săi John şi Nicholas Alexander. Trei ani mai târziu a urmat afilierea la reţeaua internaţională Saatchi & Saatchi, obiectivele agenţiei fiind de a gestiona conturile subsidiarei locale a companiei americane de bunuri de larg consum Procter & Gamble, contul producatorului din industria alimentară Masterfoods (Snickers, Mars), care s-a rebranduit în Mars România şi cel al producătorului de ţigarete British American Tobacco (BAT), câştigate prin intermediul reţelei.

Sub conducerea luI Radu Florescu, grupul Centrade a crescut de la o companie care oferea producţie publicitară (flyere, afişe, autocolante) cu 4-5 angajaţi la un grup cu afaceri de peste 50 de milioane de euro. Mai mult, Radu Florescu, preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), a fost reales pentru al doilea an consecutiv preşedinte al Comitetului Regional al Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Publicitate pentru Europa Centrală şi de Est. Asociaţia acoperă Bulgaria, Croaţia, Cehia, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovenia şi Slovacia.

Radu Florescu este prototipul clasic al omului de afaceri innascut, caruia spiritul de business ii trece prin sange. Saatchi & Saatchi ii ocupa cea mai mare parte a timpului, insa Florescu este la curent cu tot ce misca in economie. O atentie speciala o acorda pietelor de capital in care investeste de ani buni. Radu Florescu a jucat si pe Bursa din Romania, insa si-a pierdut increderea in eficienta ei si a renuntat acum mai bine de un an din cauza lipsei de transparenta. Nu a renuntat, totusi, si la pasiune, dar a preferat sa-si mentina investitiile la Mecca pietelor de capital, adica pe Wall Street.

Radu Florescu urmareste aproape zilnic cotatiile bursiere si are un broker la New York care ii gestioneaza investitiile. "In 2008, cand a picat Bursa, am pierdut, ca toata lumea, insa am avut instinctul sa nu-mi retrag banii, ci sa cumpar si mai mult. M-am sfatuit cu brokerul meu si am cumparat, decizie care s-a dovedit a fi fost cea mai buna", spune Radu Florescu. De altfel, Radu Florescu a lucrat timp de sase ani ca trader pe Wall Street, astfel incat se poate spune ca microbul a ramas in sange. In plus, a studiat la Boston, acolo unde se afla familiile puternice si cu cea mai indelungata traditie din Statele Unite ale Americii, asa ca mediul de business i-a fost familiar toata viata.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
radu florescu,
saatchi,
lideri,
romania,
agentii
/lideri/radu-florescu-12013563
12013563
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.