Cele mai puternice femei din România: Cristina Săvuică, Lugera - The People Republic

Autor: Razvan Muresan Postat la 23 martie 2013 5286 afişări

Cristina Săvuică lucrează de 12 ani la Lugera, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa de recrutare şi consultanţă în resurse umane din România, iar din 2004 este şi partener în cadrul companiei.

Ocazia de a lucra în domeniul resurselor umane a venit pe vremea când locuia în Bratislava, la departamentul de vânzări al unui ziar local în limba engleză. Atunci l-a cunoscut pe directorul Lugera & Makler din Slovacia, care i-a propus să deschidă o companie şi în România. Pentru că îşi dorea foarte mult să se întoarcă acasă, a acceptat fără să stea prea mult pe gânduri. Faptul că nu avea nici studii de specialitate (a terminat ASE) şi nici experienţă în domeniul resurselor umane a împiedicat-o să fie partener de la început, aşa că prima funcţie pe care a avut-o în cadrul companiei a fost de country manager, cu promisiunea că, dacă va îndeplini în trei ani anumite obiective financiare, va primi acţiuni în cadrul firmei. A realizat acele obiective deja din al doilea an şi a primit 20% din acţiuni, devenind partener. De altfel, în ultimii ani a primit participaţii şi în filialele Lugera & Makler din Olanda, Polonia şi Cehia.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Business Magazin: Care este obiectivul dvs. pe termen lung?

Lugera să rămână prima opţiune pentru companiile care au nevoie de servicii de HR. De asemenea îmi propun ca Lugera să ajungă în următorii cinci ani între primele trei companii de HR din CEE.

Business Magazin: Care sunt cele mai mari regrete şi satisfacţii pe care le-aţi avut până acum în carieră?

Principalul regret pot spune că a fost presărat cu momente în care volumul mare de muncă nu mi-a permis să am suficient timp pentru viaţa personală. Satisfacţiile sunt nenumărate: prima este echipa Lugera în totalitatea ei, modul în care a crescut, ajungând cea mai mare companie de HR de pe piaţă, clienţii care sunt cu noi din 2001, procesul de rebranding pentru toate ţările în care există Lugera, desfăşurat şi coordonat din România.


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-cristina-savuica-lugera-the-people-republic-10684898
10684898
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.