Cum ajungi la client

Postat la 13 martie 2007 1 afişăre

Pentru cumparatorii de publicitate, profilul detaliat pe care si-l realizeaza fiecare utilizator, alaturi de studiile pe care le fac, le permit sa-si tinteasca mai bine clientii pentru o reclama.

 

SPUNE-MI CINE ESTI. "Cand stii despre utilizatorii tai absolut totul, targetarea este o arma extraordinara", spune Calin Rotarus, online sales director al Arbomedia, vorbind in general despre site-urile unde utilizatorii isi dau acordul de le fi folosite datele.  Asadar, in primul rand site-urile de dating cu autodescrieri ar trebui sa ofere informatii pretioase celor care cauta un anumit public.

 

LA CE BUN? Aproape 5.000 de persoane care folosesc Internetul au fost subiectul unui studiu despre site-urile de dating (matrimoniale) realizat de Synovate in opt tari, printre care si Romania. 13% dintre romani au apelat la site-urile de dating pentru a-si gasi perechea. Numarul celor care cred ca astfel de servicii sunt o buna metoda de a face noi cunostinte (49%) e echivalat de cel al caror spun ca e o pierdere absoluta de timp (48%).

 

MINTE-MA FRUMOS. 77% dintre cei care cauta iubirea pe Internet cred ca majoritatea persoanelor mint atunci cand isi realizeaza profilul. Alegerea unei intalniri reale e facuta in functie de preocuparile comune (36%), fotografia personala (29%) si personalitate, asa cum e intuita ea din dialogul in scris (20%). Cu toate acestea, 49% spun ca folosesc site-urile de dating doar pentru amuzament.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Cum ajungi la client
/business-hi-tech/cum-ajungi-la-client-1008476
1008476
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.