Locuri de pe planetă care-ţi taie respiraţia (GALERIE FOTO)

Crenguta Nicolae Postat la 30 ianuarie 2012

Cel mai cunoscut top turistic – clasicele "cele şapte minuni ale lumii" – a fost urmat de nenumărate alte topuri care încearcă să clasifice frumuseţile planetei, naturale ori create de mâna omului.

Locuri de pe planetă care-ţi taie respiraţia (GALERIE FOTO) deschide galeria

Cum arată paradisul pe Pământ, cele mai frumoase 100 de locuri pe care orice om trebuie să le vadă într-o viaţă, cele mai impresionante peisaje de pe glob: orice denumire a unei asemenea înşiruiri e bună, pentru că orice clasament de acest gen rămâne subiectiv şi deschis, în funcţie de preferinţele celor ce fac astfel de topuri. De aceea, n-am încercat aici să facem o ierarhie, ci am început doar o serie pe care cititorii sunt liberi s-o completeze cu propunerile lor şi, de ce nu, cu propriile lor amintiri de vacanţă.

Sursa: The Cool Hunter

9190608
Campionii români ai businessului. Cine credeţi că este pe primul loc? Top 100 companii controlate de antreprenori români Campionii români ai businessului. Cine credeţi că este pe primul loc? Top 100 companii controlate de antreprenori români
"Căutăm 1.500- 2.000 de oameni pe care să îi relocăm în Transilvania"
Staţiunea din România care face furori printre turişti: "E mai frumos ca-n Croaţia" Staţiunea din România care face furori printre turişti: "E mai frumos ca-n Croaţia"
Catrinel Menghia nu mai arată aşa! Vedeta şi-a schimbat look-ul
Motivul pentru care Măruţă s-a despărţit de RedBlonde şi trupa Zero
Delir în lumea ştiinţifică. Ce au descoperit astronomii pe suprafaţa unei comete: ”Nu ne aşteptam să existe aşa ceva” Delir în lumea ştiinţifică. Ce au descoperit astronomii pe suprafaţa unei comete: ”Nu ne aşteptam să existe aşa ceva”
NASA a publicat înregistrările de pe ”Discul de aur”, trimis în cosmos la bordul sondelor Voyager. Cum sună mesajul transmis de România în spaţiu - AUDIO
Trei fizicieni au redeschis controversa privind identitatea celor doi protagonişti din această fotografie emblematică
Acesta este cel mai asteptat telefon al anului. De el depinde soarta intregii companii Acesta este cel mai asteptat telefon al anului. De el depinde soarta intregii companii
Unul dintre cele mai cunoscute site-uri se inchide. Milioane de oameni intrau in fiecare zi
Daca tii la securitatea calculatorului tau, e musai sa instalezi asta. Recomandarea vine chiar de la Microsoft
Sex oral - ghidul practicantului sănătos Sex oral - ghidul practicantului sănătos
3 sfaturi fierbinţi pentru sex în timpul verii!
Cum deosebeşti sânii siliconaţi de cei naturali - VIDEO