Cea mai noua jucarie a sefului Domo

Postat la 17 februarie 2009 205 afişări

Lorand Szarvadi, seful lantului de electroretail Domo, exploreaza de cateva luni o noua oportunitate de business - ce-i drept, tot in retail, dar de aceasta data cu jucarii si articole pentru copii.

 

Pe la sfarsitul lui 2007, la putin timp dupa ce incasase banii din vanzarea companiei sale, lantul de retail de electronice si electrocasnice Domo, Lorand Szarvadi se visa probabil retras din afaceri, cheltuind suma frumoasa din cont, de aproape 30 de milioane de euro, in vacante pe plaje exotice. Planul lui, la acea vreme, era sa traga tare inca doi ani in compania unde a ramas actionar minoritar, cu un pachet de 25%, sa-si faca exitul si sa se concentreze mai mult asupra planurilor personale.

 

Problemele economice care au pus in dificultate piata de retail, dar si faptul ca a investit aproape toti banii castigati din vanzarea Domo in imobiliare - o investitie care cel putin deocamdata ramane neexplotata in contextul actual, dar pentru care exista in continuare, pe termen lung, planuri mari i-au pus insa in asteptare proiectele. I-au deschis in schimb apetitul pentru un nou business - tot in comert, domeniul pe care-l cunoaste cel mai bine, doar ca acum este vorba despre jucarii.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
electrocasnice,
Domo,
afaceri,
jucarii
/analize/comert/cea-mai-noua-jucarie-a-sefului-domo-3941313
3941313
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.