Amazon a anulat comenzile produselor cu preţuri eronate. Într-o situaţie similară, eMAG a ales să le livreze

Autor: Razvan Muresan, Bogdan Angheluţă Postat la 15 decembrie 2014 780 afişări

Amazon a anulat comenzile produselor cu preţuri eronate. Într-o situaţie similară, eMAG a ales să le livreze

Mai multe afaceri mici din Marea Britanie ar putea intra în faliment în urma unei probleme tehnice înregistrate pe site-ul amazon.com. În data de 12 decembrie, în intervalul orar 19-20, mai multe produse au fost listate pe Amazon la preţul de 0,01 lire sterline (1 penny). Această eroare s-a datorat unei aplicaţii pentru generarea preţurilor numită Repricer Express, notează Business Insider.

Evenimentul ar putea produce pagube de mii de lire sterline, ducând unele afaceri în faliment. Deşi multe comenzi nu vor fi onorate, faptul că au fost deja procesate de serverele Amazon presupune multe dificultăţi pentru a fi anulate.

Un producător de mobilă numit Mehboob Rasoon a comunicat faptul că mai mulţi oameni de afaceri au angajat avocaţi pentru a îi reprezenta, menţionând de asemenea că magazinul său a pierdut peste 5.000 de lire în doar o oră. Seller Judith Blackford, proprietara magazinului de copii Kiddymania, spune că a pierdut peste 20.000 de lire sterline.

Reprezentanţii RepricerExpress şi-au cerut public scuze şi au anunţat că lucrează împreună cu Amazon pentru remedierea situaţiei. "Înţelegem faptul că sunteţi nervoşi şi vă asigurăm că vom face tot ce ne stă în putinţă pentru a vă recâştiga încrederea în noi şi în produsele noastre", a transmis Brendan Doherty, CEO al companiei.

Amazon a transmis că a anulat mare parte a comenzilor apărute în timpul defecţiunii tehnice şi analizează cererile care au fost validate.

O situaţie similară a avut loc cu prilejul evenimentului comercial Black Friday, însă conducerea eMAG, liderul pieţei locale de comerţ online, a optat să îşi asume o pierdere de 1.157.200 de lei (circa 250.000 de euro), conform datelor oficiale.

Magazinul online eMAG a înregistrat în 23 noiembrie 2014, în intervalul 20:30-23:59, o eroare la încărcarea preţurilor pentru anumite produse resigilate, după cum a comunicat oficial compania într-un comunicat de presă. De exemplu, un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumpărat la preţul de un leu, redus de la 1.449 lei, în respectivul interval orar. Compania eMAG a ales atunci să livreze toate produsele vândute la preţuri greşite, întrucât „satisfacţia clientului este foarte importantă pentru noi şi vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”. Business Magazin a pus la îndoială la acea vreme practicile eMAG, ca urmare a deciziei livrării comenzilor cu preţ incorect.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
amazon,
emag,
politica,
preturi,
livrare,
clienti
/analize/comert/amazon-a-anulat-comenzile-produselor-cu-preturi-eronate-intr-o-situatie-similara-emag-a-ales-sa-le-livreze-13721569
13721569
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.