ZASS România, compania care a relansat brandul Electromureş, pregăteşte expansiunea regională. Tiberius Toader, director general: “Trendyol este un partener ideal pentru această expansiune„
► ZASS România, partenerul brandului german din 1995, s-a listat pe Trendyol pentru a accelera vânzările digitale şi a pregăti extinderea internaţională.
► Compania vinde pe marketplace întreaga gamă ZASS şi noile produse audio ale brandului românesc Electromureş, relansat recent.
► Listarea pe Trendyol în iunie 2025 a avut un „efect imediat”, aducând o „creştere constantă lună de lună” şi sporind notorietatea ambelor branduri - ZASS şi Electromureş.
► Până la finalul anului, compania estimează o contribuţie semnificativă a marketplace-ului Trendyol la cifra sa de afaceri, urmând ca în 2026 acesta să devină un pilon strategic.
ZASS România, partenerul local pentru brandul german de electrocasnice cu acelaşi nume, a relansat recent brandul istoric românesc Electromureş şi are în plan să îl facă cunoscut în întreaga regiune, strategia de extindere bazându-se pe listarea pe marketplace-ul Trendyol. Decizia de a viza pieţe regionale prin intermediul platformei Trendyol este susţinută de performanţa înregistrată deja pe piaţa locală, unde, de la listarea în luna iunie anul curent, compania a înregistrat o creştere constantă a vânzărilor pentru ambele branduri comercializate – ZASS şi Electromureş.
„Impactul a fost imediat vizibil. Platforma investeşte masiv în promovare, ceea ce a dus la creşterea notorietăţii ambelor branduri. Vânzările au crescut constant de la o lună la alta, iar interesul clienţilor pentru produsele ZASS şi Electromureş confirmă potenţialul pe termen lung. Pe măsură ce Trendyol îşi consolidează prezenţa în România, ne aşteptăm ca acest canal să devină un pilon strategic în dezvoltarea vânzărilor noastre online”, a declarat Tiberius Toader, directorul general al ZASS România.
Decizia de a se lista pe Trendyol a venit firesc, ca parte a strategiei de extindere digitală a companiei, care are afaceri de aproape 50 de milioane de lei. „Platforma este una dintre cele mai dinamice din regiune, cu un potenţial mare de creştere şi o bază solidă de clienţi. Ne-a atras infrastructura modernă, orientată spre performanţă şi logistică integrată, dar şi posibilitatea de a expune produsele noastre către un public nou. Trendyol oferă vizibilitate, trafic ridicat şi instrumente eficiente de marketing – un mix ideal pentru brandurile noastre, ZASS şi Electromureş”, a punctat el.

Compania, care şi-a început activitatea în 1995 importând direct produse ZASS, a traversat multiple provocări de-a lungul celor trei decenii, inclusiv adaptarea la retailul modern şi regândirea fluxurilor logistice în timpul pandemiei.
Recent, ZASS România a făcut un pas strategic, cu încărcătură emoţională, prin relansarea brandului istoric Electromureş, o decizie pe care Tiberius Toader o descrie ca pe o „datorie morală”. „Muzica este o parte importantă din viaţa mea, iar Electromureş face parte din istoria familiei – tatăl meu a lucrat peste 27 de ani acolo, ca inginer-şef şi apoi ca director. Am simţit că este un proiect de suflet, dar şi o datorie morală de a readuce la viaţă un simbol românesc, născut din ingineria locală şi din respectul pentru sunetul autentic. Relansarea a fost o decizie curajoasă : publicul de astăzi caută produse care să aibă poveste, caracter şi autenticitate. Electromureş răspunde exact acestei nevoi.”
Pe platforma Trendyol, compania a listat întreaga gamă de produse ZASS -electrocasnice mici, articole de îngrijire personală şi produse pentru casă, şi, în paralel, a introdus şi noile produse audio Electromureş, precum casetofoane multifuncţionale, radiouri, pick-up-uri, boxe cu bluetooth şi boxe de cameră.
„Aceste noi produse se adresează tuturor celor care iubesc muzica adevărată – de la generaţiile care au crescut cu Electromureş, până la tinerii care descoperă acum farmecul sunetului analogic reinterpretat modern. Dacă acum ne adresăm publicului din România, dorinţa noastră este de a ne extinde spre alte ţări din Europa, vecine cu noi sau mai îndepărtate pentru că feedbackul a fost excelent. Boxele Bluetooth cu funcţie de casetofon şi pick-up-urile au atras un val de reacţii pozitive, iar colaborarea cu Electrecord – prin care oferim casete originale româneşti alături de aparate – a amplificat interesul publicului”, a menţionat Tiberius Toader, adăugând că echipa lucrează în continuare la extinderea gamei audio şi la dezvoltarea de accesorii dedicate ascultării de muzică, dar nu numai.

“În viitor, dorim să ne extidem portofoliul cu produse electrocasnice şi de bricolaj. Menţionez că momentam aducem ventilatoare (pe partea de electrocasnice) şi incubatoare electrice (pe partea de bricolaj).”
Comercializând ambele branduri pe platforma Trendyol, compania a reuşit să îşi consolideze vizibilitatea şi să valideze interesul consumatorilor pentru produsele sale, atât pentru cele consacrate, cât şi pentru cele recent lansate.
„Platforma oferă un set complet de instrumente pentru vânzare, promovare şi analiză. Avem integrat contul propriu al firmei de curieriat cu care lucrăm pentru livrări rapide şi sigure, iar funcţia Q&A (întrebări şi răspunsuri – n.red.) ne ajută să interacţionăm direct cu cumpărătorii, să le oferim informaţii precise şi să colectăm feedback valoros. În perioada următoare, vom investi şi într-un buget dedicat Trendyol Ads, pentru a creşte vizibilitatea produselor şi a accelera conversiile”, a precizat directorul general al ZASS România.
El a confirmat faptul că, deşi contextul economic din 2025 a fost volatil, listarea pe Trendyol în luna iunie a susţinut creşterea vânzărilor companiei şi va avea o contribuţie semnificativă în ultimul trimestru al anului, când au loc evenimentele de shopping de Black Friday, plus promoţiile din perioada sărbătorilor de iarnă.
Totodată, parteneriatul cu Trendyol va susţine şi planul de expansiune regională pentru Electromureş: „Ne dorim ca Electromureş să devină un brand românesc recunoscut în regiune. Produsele noastre se diferenţiază prin design, poveste şi prin conexiunea emoţională cu publicul. Trendyol este un partener ideal pentru această expansiune – platforma operează deja în ţări precum Ungaria, Bulgaria, Grecia, Polonia, Cehia şi Slovacia, oferind o punte către consumatorii din Europa Centrală şi de Est. Ţinta noastră este să ducem pasiunea pentru sunetul autentic în cât mai multe case din regiune”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













