Ce spune Carrefour despre plecarea din România: Articolele apărute în presă privind o posibilă tranzacţie nu reflectă un anunţ oficial din partea companiei. Gilles Ballot, CEO Carrefour România: ”Strategia de expansiune va fi continuată şi mai accelerat: în 2026, vizăm inaugurarea unui număr mai mare de magazine decât în acest an”

Autor: Roxana Rosu Postat la 07 noiembrie 2025 24 afişări

Ce spune Carrefour despre plecarea din România: Articolele apărute în presă privind o posibilă tranzacţie nu reflectă un anunţ oficial din partea companiei. Gilles Ballot, CEO Carrefour România: ”Strategia de expansiune va fi continuată şi mai accelerat: în 2026, vizăm inaugurarea unui număr mai mare de magazine decât în acest an”

Grupul Carrefour a avut anul trecut o contribuţie de 1 miliard lei la bugetul de stat al României, iar în 2025 a extins reţeaua de magazine cu 34 de unităţi, a realizat investiţii în producători locali şi în segmentul de e-commerce alimentar, măsuri care confirmă poziţia solidă pe piaţa locală, se arată într-un mesaj oficial al retailerului francez în urma informaţiilor apărute în presă în privinţa unei posibile vânzări a operaţiunilor sale locale.

”Articolele apărute în presă privind o posibilă tranzacţie nu reflectă un anunţ oficial din partea companiei. Strategia Carrefour de prezenţă şi investiţii în România este cea comunicată către angajaţi, parteneri, investitori şi în spaţiul public. La jumătatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, şi ca răspuns la schimbările din piaţă, Grupul a desfăşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale”, se arată în poziţia oficială a companiei.

Cu 458 de magazine în România, Carrefour deţine o poziţie solidă pe piaţă: compania şi-a accelerat expansiunea în 2025 prin deschiderea a 34 de noi magazine, de diverse formate, precum şi prin noi canale digitale de vânzare.

„Suntem de 24 de ani în România şi în tot acest timp, compania Carrefour a construit mai mult decât o reţea de peste 450 de magazine; am creat şi continuăm să investim într-un ecosistem bazat pe încredere, care deserveşte lunar peste 17 de milioane de vizite şi investeşte constant în producătorii locali, în agricultura bio, în programe comerciale accesibile pentru clienţi, în tehnologie şi inovaţie. Strategia de expansiune va fi continuată şi mai accelerat: în 2026, vizăm inaugurarea unui număr mai mare de magazine decât în acest an. În 2024, Carrefour România a contribuit cu aproape 1 miliard de lei la bugetul de stat prin taxele şi impozitele plătite de companiile care operează pe piaţa locală (Carrefour România S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL), în creştere de peste 20% faţă de 2023. România este o piaţă cu potenţial, care a crescut modele profesioniste de retail, iar relaţiile cu comunităţile locale ne confirmă că am făcut alegerea corectă să investim în dezvoltarea companiei pe piaţa din România. Toate acestea ne oferă suficiente motive să ne poziţionăm în continuare ca un actor important pe piaţa de retail şi ca unul dintre principalii inovatori ai acesteia.”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

Vedeţi mai jos textul integral al comunicatului Carrefour:

POZIŢIE OFICIALĂ: Cu 1 miliard de lei contribuţie la bugetul de stat în 2024, 34 de magazine noi în 2025, investiţii în producători locali, precum şi în segmentul de e-commerce alimentar, Carrefour confirmă poziţia solidă pe piaţa din România

Articolele apărute în presă privind o posibilă tranzacţie nu reflectă un anunţ oficial din partea companiei. Strategia Carrefour de prezenţă şi investiţii în România este cea comunicată către angajaţi, parteneri, investitori şi în spaţiul public.

La jumătatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, şi ca răspuns la schimbările din piaţă, Grupul a desfăşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale.

Cu 458 de magazine în România, Carrefour deţine o poziţie solidă pe piaţă: compania şi-a accelerat expansiunea în 2025 prin deschiderea a 34 de noi magazine, de diverse formate, precum şi prin noi canale digitale de vânzare. Lider pe segmentul de e-groceries, Carrefour continuă să atragă clienţi prin oferte şi politici adaptate contextului economic.

Ca parte a strategiei de business, Carrefour România îşi extinde şi consolidează parteneriatele cu producătorii români, având deja o reţea puternică de 1.500 de parteneri locali. De altfel, la nivelul întregii reţele de furnizori, 93% sunt companii româneşti, iar în categoria produselor proaspete ajungem la un procent de 98%, sprijinind economia locală. Mai mult, în programul Grădina Noastră, menit să dezvolte comunităţile agricole din ţară, ajungem anul acesta la 14 cooperative exclusive ce reunesc peste 370 de producători. Totodată, dispunem de o reţea extinsă, formată din încă 18 cooperative partenere la nivel naţional, ajungând la 32 de cooperative cu care colaborăm activ.

Carrefour România continuă de asemenea strategia de politici comerciale pentru mai multă valoare şi mai multă accesibilitate. De la începutul acestui an, compania şi-a consolidat programul de reduceri pe termen lung: până la 2.000 de articole la preţ redus. Un alt exemplu concret este iniţiativa de sprijinire a clienţilor în contextul modificărilor măsurilor fiscale, prin care aceştia pot primi înapoi de două sau chiar de trei ori valoarea TVA-ului pentru produsele ale căror preţuri au fost majorate.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carrefour,
romania,
magazine,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.