Şeful Penny România: 2026 va fi un an greu. Românii sunt mai atenţi la cheltuieli
Directorul general al Penny România, Daniel Gross, estimează că primele luni din 2026 vor fi dificile pentru comerţul alimentar, pe fondul măsurilor economice adoptate de Guvernul Bolojan. Retailerul german observă deja o schimbare în comportamentul clienţilor, care caută tot mai des promoţii.
Directorul general al Penny România, Daniel Gross, a declarat că anul 2026 va fi unul dificil pentru piaţa de retail, din cauza efectelor măsurilor economice adoptate de Guvernul condus de Ilie Bolojan.
Potrivit acestuia, consumatorii români sunt mai atenţi la cheltuieli şi se concentrează pe promoţii şi reduceri.
„2026 va fi un an greu. Primele şapte luni vor fi dificile, pentru că toate măsurile luate anul acesta vor avea un impact asupra clienţilor. Românii sunt mai focusaţi pe promoţii, sunt mai atenţi la cheltuieli. Mă aştept ca din august să vedem o revenire la un ritm normal”, a spus Daniel Gross, citat de Wall-street.ro.
În ciuda contextului economic tensionat, Penny România estimează că va încheia anul 2025 cu o creştere de aproximativ 10%, menţinându-şi astfel trendul ascendent pentru al patrulea an consecutiv.
Compania a inaugurat recent un nou centru logistic la Mihăileşti, judeţul Giurgiu, primul depozit din reţeaua Penny care funcţionează complet fără gaz, folosind pompe de căldură şi sisteme de recuperare a energiei.
Investiţia a generat 200 de locuri de muncă noi şi face parte din strategia de sustenabilitate a retailerului.
Penny România operează în prezent 426 de magazine şi cinci centre logistice la nivel naţional.
În 2024, compania a raportat o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, în creştere cu 13,47% faţă de anul precedent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













