Rolul neuromarketingului în campanii digitale

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 martie 2017 485 afişări

Antreprenorul Adrian Enache iniţiază, cu o investiţie de 100.000 de euro, OmniPerform, un business care se focusează pe consultanţa omnichannel, procese şi algoritmi de neuromarketing şi campanii în digital.

Rolul neuromarketingului în campanii digitale

“Voi continua să investesc în digital şi în campanii conduse din mediul digital către offline. Efortul meu se va concentra exclusive pe omnichannel. Prin OmniPerform generăm mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creşterea calităţii şi relevanţei publicităţii către aceştia. Urmărim micşorarea, pe cât posibil, a retincenţei userului la campaniile publicitare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPerform.

OmniPerform este o agenţie de digital care se concentrează pe creşterea cifrei de afaceri şi a profitului clientului, până la comunicarea one-to-one. Folosind tehnologie dezvoltată in-house, agenţia lucrează la maximizarea impactului mesajelor pentru partenerii care investesc bugete mari şi aşteaptă rezultate pe măsură.

OmniPerform deschide poarta către o nouă metodă de lucru în e-commerce şi îşi asumă să câştige doar dacă şi e-commerce-urile au o creştere în cifra de afaceri. “Practic, din momentul auditării contului şi a business-ului, dacă acesta se dovedeşte de încredere şi un proiect pe termen lung, ne asumăm că toate serviciile şi bugetele de marketing să însemne un procent din rezultatele business-ului. Ne dorim să nu devenim un cost ca parteneri, ci un motor de creştere al e-commerce-urilor, dar şi al canalelor digitale ale omnichannel-urilor pe care le asistăm”, spune Adrian Enache.

OmniPerform se concentrează pe următoarele servicii: campanii de comunicare în mediul digital, campanii inbound şi outbound marketing, creşterea ratei de conversie, omnichannel şi e-commerce consultanţă şi dezvoltare, campanii performance media şi ppc, media buying, planning and reporting, loyalty and CRM campaigns, digital asset development (de la website-uri până la campanii sau aplicaţii), user experience, user interface şi webdesign.

Agenţia şi-a propus să train-uiască cel puţin 2.000 de specialişti, manageri şi viitori angajaţi, pentru a alinia şi transparentiza cât mai mult acţiunile agenţiilor de online şi de media. Asta îi va ajuta pe manageri în luarea deciziilor potrivite de business.

Despre OmniPerform

Agenţia de publicitate digitală OmniPerform a fost înfiinţată în februarie 2017. Compania oferă printr-un grup de 20 de angajaţi şi colaboratori externi serviciile de omnichannel, digital şi media, iar CEO-ul şi fondatorul ei este Adrian Enache. OmniPerform îşi desfaşoară activitatea atât la sediu, cât şi prin oferirea posibilităţii de a lucra de acasă (remote).

Investiţia estimată în tehnologie şi deschiderea agenţiei este de aproape 100.000 euro.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.