Reţeaua Froo, dezvoltată de grupul polonez Żabka, a deschis un nou magazin în Bucureşti, în clădirea de birouri America House, având peste 120 de unităţi în 3 oraşe din România

Autor: Roxana Rosu Postat la 16 septembrie 2025 34 afişări

Reţeaua Froo, dezvoltată de grupul polonez Żabka, a deschis un nou magazin în Bucureşti, în clădirea de birouri America House, având peste 120 de unităţi în 3 oraşe din România

Froo Romania Retail, companie parte a grupului polonez Żabka, a deschis un nou magazin Froo în clădirea de birouri America House din zona Piaţa Victoriei din Bucureşti, reţeaua având acum peste 120 de unităţi în 3 oraşe, cele mai multe în Capitală.

Mai mult de 80% din sortimentul Froo este alcătuit din branduri româneşti, dar şi mărci internaţionale de la furnizori din România.

Suntem într-un proces dinamic de extindere a reţelei Froo, prezent pe piaţa din România de peste un an şi care a ajuns la peste 120 de locaţii în 3 oraşe, cele mai multe în Bucureşti. Scopul nostru este să fim aproape de clienţi, motiv pentru care căutăm constant noi locaţii atractive pentru magazinele noastre. Ne adaptăm permanent oferta de produse alimentare şi preparate gata de consum – inclusiv articole din gama Froo, precum şi mâncare caldă şi cafea disponibile în Froo Bistro – pentru a răspunde aşteptărilor diverse ale clienţilor noştri”, a comentat Joanna Simonowicz, General Manager, Froo Romania Retail.

Magazinul din America House a fost deschis în urma unei tranzacţii de închiriere intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

America House are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 28.000 de metri pătraţi şi chiriaşi precum Schlumberger, Mastercard sau Ţuca Zbârcea & Asociaţii.

Clădirea include una dintre cele mai mari zone comerciale într-un proiect de birouri, cu aproape 4.000 de metri pătraţi, mixul de retail incluzând cafenele şi restaurante precum Starbucks, McDonald's, Velocita, Submarine Burger, BOB X BVB Coffee Shop, Sagakura, Noodle Pack, Cărtureşti, o sală de fitness World Class de 1.500 mp şi diverse servicii – bancă, farmacie, chioşc de presă Inmedio.

„ Poziţionarea clădirii în zona ultracentrală a Bucureştiului, dar şi mixul variat de retail pe care aceasta îl oferă creează condiţiile ideale pentru succesul noului magazine”, a spus Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

Zabka are peste 11.000 de magazine operate în sistem de franciză în Polonia şi se extinde în România pe acelaşi model, în franciză cu persoane fizice.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
retail,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.