Retailerii încep să anunţe campanii de Black Friday. evoMAG merge şi în acest an pe o campanie care va dura o lună de zile

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 26 octombrie 2023 70 afişări

evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online locali, care a preluat în acest an şi pachetul majoritar de acţiuni al rivalului elefant.ro, va organiza şi în acest an campanii promoţionale de vânzări pe durata unei luni de zile, care sunt plasate sub umbrela „Black Friday”.

Retailerii încep să anunţe campanii de Black Friday. evoMAG merge şi în acest an pe o campanie care va dura o lună de zile

evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online locali, care a preluat în acest an şi pachetul majoritar de acţiuni al rivalului elefant.ro, va organiza şi în acest an campanii promoţionale de vânzări pe durata unei luni de zile, care sunt plasate sub umbrela „Black Friday”.

„Evenimentul de reduceri Black Friday se va desfăşura în perioada 27 octombrie – 27 noiembrie, cu reduceri de până la 75%. Perioada de Black Friday va fi împărţită în 4 valuri de reduceri, fiecare incluzând şi produse diferite ce vor fi disponibile la preţuri reduse. Cele mai mari reduceri vor fi la televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc”, conform companiei.

La finalul campaniei din 2022, evoMAG a anunţat că peste 23% din vânzările din campania de Black Friday au fost generate de comenzile corporate. „Companiile au văzut în campania de reduceri o oportunitate de actualizare a echipamentelor utilizate în desfăşurarea activităţii.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.