Producătorul Napolact are un nou director general. Roxana Tisăianu a lucrat anterior pentru Danone şi Coca-Cola

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 17 ianuarie 2024 40 afişări

Producătorul Napolact are un nou director general. Roxana Tisăianu a lucrat anterior pentru Danone şi Coca-Cola

Roxana Tisăianu, un executiv cu o experienţă de peste 25 de ani în retail şi industria bunurilor de larg consum a preluat începând cu 8 ianuarie funcţia de girector General al FrieslandCampina România de la Ferenc Szecsko, care a condus compania în ultimii patru ani.

Anterior, Roxana Tisăianu a ocupat numeroase funcţii de conducere şi a contribuit la dezvoltarea unor brand-uri de renume internaţional în companii precum Danone, Coca-Cola, Orkla Foods. Şi-a început cariera în compania Mercury Promotions, urmată de o poziţie de trade marketing manager la Orkla Foods, iar apoi s-a alăturat companiei Danone, unde a coordonat echipe locale şi globale, în România, Franţa şi Olanda. Ulterior, a condus compania Reckitt din poziţia de director general SEE Health, iar înainte de a prelua conducerea FrieslandCampina România a ocupat funcţia de Integrated Execution Director Eurasia-Middle East în cadrul companiei Coca-Cola.

“Sunt încântată să mă alătur echipei FrieslandCampina România,(...). Piaţa de lactate este una foarte competitivă, dar, în acelaşi timp, consumul este încă cu mult sub media europeană, are un potenţial frumos de creştere odată cu orientarea consumatorilor români tot mai mult către o alimentaţie nutritivă, sănătoasa. Obiectivul meu este să dăm un nou impuls inovativ companiei şi categoriilor în care acţionăm, să găsim reţeta de succes pentru o creştere sustenabilă, împreună cu partenerii noştri, retaileri, fermieri şi consumatori”, a declarat Roxana Tisăianu, managing director FrieslandCampina România, companie cu afaceri de 576 mil.  lei în 2022.

FrieslandCampina România este parte a companiei olandeze Royal FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume. 

FrieslandCampina este prezentă pe piaţa românească cu mărcile Napolact, Campina şi Dots şi oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt şi gustări pe bază de lapte.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.