Plus 20% pentru AdePlast la 6 luni

Autor: Ioana Mihai-Andrei, Ioana Matei Postat la 21 iulie 2017 178 afişări  

AdePlast, liderul pieţei de materiale de construcţii din România, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri în prima jumătate a acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut.

Plus 20% pentru AdePlast la 6 luni
Plus 20% pentru AdePlast la 6 luni

“Într-o piaţă din ce în ce mai concurenţială, cu jucători autohtoni şi regionali dornici de cote de piaţă, am reuşit o creştere 20% a cifrei de afaceri pe ultimele 6 luni. Evoluţia se datorează în primul rând acoperirii minuţioase a teritoriului României şi în al doilea rând, a gamei vaste de produse AdePlast, toate realizate exclusiv în fabricile noastre. Evident că aşezarea strategică a platformelor AdePlast joacă un rol important în evoluţia cifrei noastre de afaceri”, declară Marcel Bărbuţ, proprietar AdePlast.

După investiţii de peste 50 de milioane de euro, realizate în anii cei mai grei prin care a trecut economia României, odată cu deschiderea pieţei spre consum, AdePlast reuşeşte să marcheze creşteri şi profit, dar şi să conteze la export.

”Gama foarte variată de produse, începând de la adezivi, mortare, până la vopsele, tencuieli decorative şi materiale termoizolante, realizate în fabricile noastre, ne conferă un avantaj când vine vorba de preţ, mobilitate sau garanţie. România este deja piaţa noastră şi suntem din ce în ce mai prezenţi si în Europa”, declară Marcel Bărbuţ.

AdePlast a vândut la export, în prima jumătate a lui 2017, cu 136% mai mult ca în aceeaşi perioadă a anului trecut, creşteri evidenţiate substanţial în Bulgaria şi Ungaria. Cele mai importante pieţe pentru AdePlast sunt ţările limitrofe, dar vopseaua Aeria Gold este deja un produs cunoscut în zone ”exotice” precum Spania cu Insulele Canare sau Italia.

Produsele cu ponderea cea mai mare la export sunt: vopselele din gama Aeria, respectiv Aeria Gold si PorusX, precum şi pachetele all-inclusive de Termosisteme (Polistiren, adeziv lipire (Polistirol), plasa, dibluri) şi adezivi pentru placări ceramice (în special AFN – Adeziv super plastic de înaltă rezistenţă).

”Este uşor de înţeles cum AdePlast reuşeşte să văndă produse în toată Europa, chiar şi în zone destul de îndepărtate. Sunt mulţi meseriaşi români care odată plecaţi la muncă în afara ţării, ne contactează pentru a le livra, chiar şi la mii de km, materialele cu care s-au învăţat să lucreze în România. Fabricile noastre sunt cele mai noi din Europa, iar reţetele de vopsea, de exemplu, sunt încă inovaţii la nivel european. Asta conferă românilor care le folosesc pe şantierele din Europa un avantaj calitativ şi competitiv. Ne aşteptam ca acest trend să crească în urmatoarele luni”, încheie Marcel Bărbuţ.

AdePlast este cel mai important producător român de materiale pentru construcţii, cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.

Oradea. Capacitatea de producţie este de 250.000 de tone adezivi şi mortare uscate, 50.000 de tone / an  vopsele  şi tencuieli decorative  şi 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă şi capacitatea de producţie de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.

Ploieşti. Pe platforma industrială de la Ploieşti se află o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone / an, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 1.050.000 de metri cubi, o line de producţie de polistiren grafitat de 150.000 de metri cubi, la care se adauga o fabrica de vopsele, tencuieli decorative, lacuri şi emailuri, cu o capacitate de 50.000 tone / an.

Roman. AdePlast deţine o zonă industrială care include o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone / an şi  o linie de producţie de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Upgrade de viaţă 2.0 Upgrade de viaţă 2.0

În 2006, sub titlul Upgrade de viaţă, Business Magazin descria o schimbare în comportamentul de achiziţie al consumatorilor români: trecerea de la franzelă la pâinea feliată, de la hainele turceşti la ale retailerilor de fashion internaţionali sau de la automobilul neechipat la unul căruia nu-i lipsesc aerul condiţionat şi airbagul.

vezi continuarea
ZF.ro
LOVITURĂ majoră pentru Opel după ce a fost cumpărat de Peugeot. Ce se întâmplă cu gigantul german LOVITURĂ majoră pentru Opel după ce a fost cumpărat de Peugeot. Ce se întâmplă cu gigantul german
ONE.ro
Cum arată vila lui Teo Trandafir din Pipera. FOTO din interior Cum arată vila lui Teo Trandafir din Pipera. FOTO din interior
Imagini de la nunta lui Emmanuel Macron cu Brigitte. Cum a fost îmbrăcată mireasa
Cum arăta Melania Trump în copilărie. A trăit lângă o fabrică, într-un cartier muncitoresc
Descopera.ro
O DESCOPERIRE-surpriză făcută din greşeală în Egipt ZDRUNCINĂ din temelii BISERICA! ''IISUS şi fratele său făceau des asta'' O DESCOPERIRE-surpriză făcută din greşeală în Egipt ZDRUNCINĂ din temelii BISERICA! ''IISUS şi fratele său făceau des asta''
Hitler a TRĂIT mulţi ani în America de Sud, după căderea nazismului? O descoperire URIAŞĂ făcută în apropiere de Danemarca îi bulversează pe istorici. ''Cum vor reacţiona nemţii?'' - VIDEO
Au fost descoperite TOATE produsele CANCERIGENE. Lista completă
Go4it.ro
Apple a CEDAT, în sfârşit. În curând va face ceva aşteptat de foarte mulţi oameni Apple a CEDAT, în sfârşit. În curând va face ceva aşteptat de foarte mulţi oameni
Un bărbat a furat echipament de minat bitcoin în valoare de 2 milioane de dolari. A fost arestat, iar ce s-a întâmplat la puţin timp după aceea e mai tare decât un film de comedie. „Ori el e geniu ori ei...”
Emil Boc a implementat la primăria din Cluj-Napoca TEHNOLOGIA de care se tem Bill Gates şi Elon Musk
Csid.ro
Cancerul la sân: cum poate fi diagnosticat şi tratat Cancerul la sân: cum poate fi diagnosticat şi tratat
Îngraşă brânza? Explicaţiile nutriţionistului Mihaela Bilic
Antrenorul de fitness Florin Cujbă: „Slăbirea este o consecinţă a acţiunilor noastre''

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.