O platformă medicală din piaţa locală a ajuns de la 2.000 la 10.000 de abonaţi de începutul pandemiei. Pe ce şi-a bazat creşterea
Platforma medicală SanoPass, care conectează clinicile medicale cu companiile din România, ajunge la un număr de 10.000 de abonaţi, o creştere de cinci ori faţă de începutul epidemiei, în martie 2020, când compania avea 2.000 de utilizatori.
Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea înregistrată în 2020 are la bază vânzările B2B şi parteneriatele încheiate cu jucătorii din sectorul financiar (Mastercard şi parteneriate cu piaţa de asigurări), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.
De asemenea, reţeaua a crescut la 850 de clinici medicale partenere, cu peste 10.000 de medici, dintre care aproape jumătate adăugate în 2020. Compania s-a extins la nivel naţional, iar în 28 de judeţe acoperă toate specialităţile medicale având ca prioritate atingerea unui prag de 1.000 de clinici în primul trimestru al anului viitor.
„Evoluţia companiei din 2020 a avut ca principal motor schimbarea strategiei. Aceasta a constat în repoziţionarea, dintr-un emitent de abonamente care se adresa exclusiv angajatorilor, în platforma care digitalizează, conectează şi individualizează toate serviciile medicale de prevenţie, ceea ce se traduce printr-un avans atât pe zona de companii, cât şi pe segmentul de persoane fizice, unde înrolăm aproximativ 50 de utilizatori noi pe zi. Mă aştept ca în următoarele şase luni să încheiem alte patru noi parteneriate strategice prin care să ne consolidăm poziţia de lider pe segmentul platformelor ce integrează beneficii de sănătate”, a declarat Andrei Vasile, CEO al SanoPass.
În perioada următoare start-up-ul mizează pe creşterea serviciilor de telemedicină şi sănătate psiho-emoţională ţinând cont de creşterea nivelului de stres şi anxietate.
SanoPass a ajuns ca până la finele primelor 11 luni din 2020 să gestioneze serviciile medicale oferite ca beneficii de sănătate angajaţilor a peste 40 de companii, din domenii ca IT, producţie sau retail. Prin tehnologia dezvoltată, platforma oferă companiilor şi clinicilor din reţea soluţii de optimizare şi personalizare a beneficiilor medicale până la nivel de angajat, în condiţiile reducerii costurilor de ambele părţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro