Nişa care creşte direct proporţional cu nivelul de stres al angajaţilor

Autor: Ioana Matei Postat la 30 septembrie 2017 53 afişări

Stresul angajaţilor crează nu doar necesitatea de noi terapii, dar şi pieţe întregi: una care beneficiază deja de nevoile din ce în ce mai mari de echilibru ale angajaţilor este a suplimentelor alimentare.

Nişa care creşte direct proporţional cu nivelul de stres al angajaţilor

 „La congruenţa dintre piaţa de farma şi piaţa terapiilor alternative de wellbeing, segmentul suplimentelor alimentare menite să ajute consumatorii să facă faţă stresului şi oboselii acumulate este, cu siguranţă, un segment în creştere, ca rezultat al ritmului din ce în ce mai alert al vieţii de zi cu zi, ce împinge consumatorii către căutarea de soluţii care să le îmbunătăţească viaţa”, observă Ioana Cebuc, marketing manager Prisum International Trading, importatorul suplimentelor alimentare Himalaya pe piaţa locală. Potrivit centrului de cercetare CEGEDIM, valoarea pieţei la nivelul anului 2016, este de circa 131 mil EUR pentru categoria lifestyle OTC („over the counter”, adică eliberate fără prescripţie medicală). Pentru  brandul Himalaya din portofoliul Prisum, valoarea cifrei de afaceri depăşeşte 8 mil de euro, iar anul acesta şi-au propus o creştere de  12% a cifrei de afaceri. „Trăim într-o societate axată pe obţinerea de performanţă, iar această presiune pe rezultate se traduce de cel mai multe ori în presiunea resimţită de fiecare dintre noi pe plan profesional, undeva la intersecţia între ambiţia personală şi aşteptările celor din jur de la noi. Alergăm mereu către mai mult şi vrem să ne suim tot mai sus, fie că este vorba despre ierarhia profesională sau de statutul social. Însă această goană după “nivelul următor” îşi pune amprenta asupra vieţii personale şi asupra echilibrului nostru interior, până la urmă.” Vânzările cele mai bune se fac în general în reşedinţele de judeţ şi în general în marile centre universitare, unde şi deschiderea, nivelul de informaţie, dar şi nivelul de trai sunt indicatori cu valori în creştere. Bucureştiul, desigur, are ponderea cea mai ridicată, de aproximativ 20%, pe când celelalte judeţe ating cu greu la 4%-5% . Potrivit Ioanei Cebuc, profilul consumatorului acestor produse este unul destul de complex. „Acesta fie a conştientizat, fie este în proces de conştientizare a faptului că stilul său de viaţă necesită o schimbare radicală. Faţă de anii precedenţi, la cei din categoria de vârstă de peste 30 ani se poate observa un interes ridicat pentru reorganizarea programului lor, astfel încât să aloce mai mult timp pentru activităţi sportive, momente de odihnă şi relaxare alături de cei dragi şi în general să acorde o grijă sporită sănătăţii lor. Prevenţia nu mai este doar o noţiune abstractă, ci a devenit parte din stilul nostru de viaţă.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.