Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să voteze

Autor: Petru Mazilu Postat la 28 februarie 2024 30 afişări

Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să participe la alegeri. Campania a fost lansată de un brand de modă. Votul reprezintă cel mai important aspect al democraţiei, este mesajul campaniei.

Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să voteze

Monica Lewinsky a fost aleasă de casa de modă pentru femei Reformation pentru a conduce campania, potrivit BBC. Aceasta se numeşte „You’ve Got the Power” şi a fost lansată în parteneriat cu Vote.org.

„Este un an electoral foarte important şi încrederea în instituţiile mari este destul de scăzută”, scrie pe site-ul campaniei.

„Dacă nu vrei să te plângi în următorii patru ani, trebuie să ieşi şi să votezi”, a transmis Monica Lewinsky.

Ea a devenit cunoscută în anii 90 după ce a avut o aventură cu preşedintele SUA, Bill Clinton. Atunci avea 22 de ani şi era stagiară la Casa Albă. Iniţial, preşedintele a negat relaţia. Ulterior, Clinton a vorbit despre un „contact fizic intim nepotrivit”.

Monica Lewinsky a reapărut în atenţia publicului în 2014 şi a devenit activistă, militând în special împotriva hărţuirii cibernetice.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lewinsky,
campanie,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.