Meta, compania mamă a Facebook, a anunţat venituri peste aşteptări pe fondul revenirii cererii pentru publicitate: 34,1 mld. $, plus 23%

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 26 octombrie 2023 39 afişări

Meta, compania mamă a Facebook, a anunţat venituri peste aşteptări pe fondul revenirii cererii pentru publicitate: 34,1 mld. $, plus 23%

Meta Platforms, compania mamă a Facebook, a raportat cea mai mare cifră de afaceri trimestrială de la listarea sa la bursă acum peste un deceniu, pe fondul unei cereri pentru publicitate în creştere, şi a câştigurilor aduse de dezvoltarea unor noi tehnologii AI şi a programelor de reducere a costurilor, notează Wall Street Journal.

Vânzările Meta au crescut la 34,1 miliarde de dolari, în creştere cu peste 23% faţă de anul precedent. Acesta este al treilea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor pentru Meta, după ce compania s-a confruntat cu un declin al încasărilor în cea mai mare parte a anului 2022. Creşterea de 23% reprezintă cea mai mare creştere de la an la an a veniturilor Meta din al treilea trimestru al anului 2021 până în prezent.

Evoluţia companiei s-a schimbat în bine în ceea ce CEO-ul Mark Zuckerberg a numit un "an al eficienţei". Investitorii au fost încurajaţi de îmbunătăţirile în ceea ce priveşte capacităţile de targetare a reclamelor ale companiei şi avansurile în domeniul inteligenţei artificiale. Redresarea Meta în publicitate a fost un factor crucial în revenirea Facebook, după ce, în 2022, Apple a implementat schimbări privind confidenţialitatea care au eliminat 10 miliarde de dolari din veniturile Meta.

Inteligenta artificială va reprezenta cea mai mare arie de investiţii pentru Meta în 2024, în ceea ce priveşte resursele de inginerie şi calcul, a declarat Zuckerberg.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
facebook,
publicitate,
venituri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.