Marius Popescu, ING Asigurări: “Totul rămâne la fel. Se schimbă doar numele şi identitatea vizuală”

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 15 ianuarie 2015 626 afişări

ING Asigurări de Viaţă începe un proces de rebranding iar noul nume va fi NN Asigurări de Viaţă. ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners. În acest context, diviziile de asigurări de viaţă, pensii şi management al investiţiilor desprinse din grupul ING lansează campania “ING devine NN”.

Marius Popescu, ING Asigurări: “Totul rămâne la fel. Se schimbă doar numele şi identitatea vizuală”

“Avem o experienţă de rebranding, când Netherlanden a devenit ING Asigurări. Cred că este esenţial să comunicăm foarte mult, să fim extrem de transparenţi”, declară Marius Popescu, CEO al ING Asigurări de Viaţă şi membru în Consiliul de administraţie ING Pensii.

Pe 19 ianuarie diviziile locale de asigurări, pensii şi investiţii desprinse din Grupul ING lansează campania de comunicare dedicată publicului larg prin care anunţă tranziţia de la ING la NN - noul nume şi identitate vizuală. Campania de comunicare se va desfăşura pe toate canalele cu acces la publicul ţintă: TV, online, radio, presă şi outdoor. Spotul va fi difuzat pe 17 posturi naţionale în perioada ianuarie – martie 2014 şi va fi promovat şi în mediul online. De asemenea, demersurile de comunicare realizate pe plan local vor fi dublate, în intervalul februarie-martie 2015, de o campanie globală de rebranding creată şi susţinută de NN Group.

Campania locală îşi propune să prezinte publicului identitatea sub care se va desfăşura, începând din aprilie 2015, întreaga comunicare contractuală şi comercială cu clienţii, partenerii şi piaţa a celor trei companii, subliniind prin conceptul său continuitatea activităţii acestora (“numele se schimbă, noi rămânem aceiaşi”). Astfel, de la acel moment, pe plan local ING Asigurări de Viaţă devine NN Asigurări de Viaţă, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners.

Etapa de comunicare cu publicul larg debutează după ce, în luna decembrie 2014, compania a informat individual clienţii şi partenerii cu privire la schimbarea de nume şi identitate vizuală, printr-o campanie de marketing direct. Astfel, către clienţii de asigurări şi pensii au fost trimise peste 2.000.000 de scrisori şi mesaje electronice.

Alinierea la noul brand, NN, are loc la nivel global în 2015. În toate cele 18 ţări în care grupul este prezent, diviziile de asigurări de viaţă, pensii şi investiţii, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume şi identitatea vizuală aferentă. În 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, iar NN Group a devenit o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică iniţială (IPO). Începând de la această dată, acţiunile NN sunt listate şi tranzacţionate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea “NN Group” (simbolul “NN”). Cu aproximativ 12.000 angajaţi, NN Group oferă servicii de asigurare, pensii private şi management al investiţiilor către clienţi individuali, companii şi clienţi instituţionali. Grupul NN are peste 15 milioane de clienţi.

În România, grupul NN include activităţile ING Asigurări de Viaţă şi ING Pensii, companii lider (conform raportărilor ASF) pe pieţele de profil, ING Pensii şi ING Investment Management, numărul patru (conform AAF) în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România. Pentru cele trei entităţi, procesul de rebranding presupune schimbarea numelui şi a identităţii vizuale, fără a aduce modificări la nivelul strategiei, al echipei de management şi angajaţi sau la nivelul relaţiei contractuale cu clienţii.

În contextul procesului de schimbare a numelui şi identităţii vizuale, contractele clienţiilor şi beneficiile oferite nu sunt afectate, fiind protejate atât prin obligaţiile contractuale asumate de ambele părţi, cât şi prin reglementările legale în vigoare.

Toate demersurile privind schimbarea denumirii în NN respectă legislaţia în vigoare, întregul proces fiind trecut prin filtrul autorităţilor de resort.

Marius Popescu, CEO ING Asigurări de Viaţă şi membru în Consiliul de administraţie ING Pensii: “Etapa pe care o parcurgem acum vine după 18 ani de prezenţă puternică pe piaţa de asigurări de viaţă şi şapte pe piaţa de pensii private din România. În aceşti ani, fie că ne-am numit Nederlanden Asigurări de Viaţă, ING-Nederlanden sau doar ING, am construit relaţii de încredere cu clienţii şi companii solide, investind totodată în dezvoltarea pieţelor pe care activăm.

În contextul procesului de schimbare a numelui, angajamentul faţă de pieţele locale şi clienţii noştri va rămâne la fel de puternic şi vom continua să consolidăm realizările noastre de până acum şi valorile pentru care publicul ne cunoaste şi recunoaşte. Nimic din ceea ce defineşte relaţia cu clienţii şi partenerii noştri nu se va schimba prin tranziţia către noul nume.

Ne propunem să realizăm cu succes transferul de capital de imagine şi încredere de la brandul construit până acum către noul brand, NN”.

Horia Braun, CEO ING Investment Management: „În afară de schimbarea numelui companiei în <NN Investment Partners> toate lucrurile care contează vor rămâne la fel. Echipa, calitatea serviciilor şi structura produselor nu se vor schimba. Vom menţine şi dezvolta parteneriatul strâns pe care îl avem cu ING Bank în vederea continuării distribuirii cu succes a fondurilor administrate de compania noastră, precum şi celelalte parteneriate, în special cele din zona clienţilor instituţionali. Vom continua să fim parteneri ai clienţilor noştri răspunzând adecvat nevoilor lor investiţionale”.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/marius-popescu-ing-asigurari-totul-ramane-la-fel-se-schimba-doar-numele-si-identitatea-vizuala-13767440
13767440
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.