Made în China sau made for China? În 2023, asiaticii au dat pe lux cu 50% mai mulţi bani faţă de 2022

Autor: Măncila Mihaela Postat la 27 ianuarie 2024 37 afişări

Made în China sau made for China? În 2023, asiaticii au dat pe lux cu 50% mai mulţi bani faţă de 2022

Piaţa globală a modei de lux va ajunge la peste 400 mld. de dolari. Anul trecut, asiaticii au dat pe lux cu 50% mai mulţi bani faţă de 2022. Chinezii vor da cu 10% mai mulţi bani pe articole de lux în 2024. Piaţa modei de lux este afectată de capacitatea scăzută de transport.

Nu poate low-budget-ingul să strice piaţa produselor de lux, cât o pot ridica chinezii.

În ciuda trendurilor occidentale de a nu mai arunca cu banii pe tot ce văd mai atrăgător în ultimele colecţii ale designerilor, piaţa globală a modei de lux va ajunge la peste 400 de miliarde de dolari, în următorii 4 ani.

Dacă europenii sunt mai atenţi cu banii pe care îi dau pe produse le lux, consumatorii asiatici, cu precădere cei chinezi au cheltuit în 2023 cu 50% mai mulţi bani pe produse de lux, faţă de anul precedent, reiese dintr-o analiză XTB România, care preia date şi de la Bank of America, relatează Aleph News.

Chinezii vor cheltui cu 10% mai mulţi bani pe articole de lux, e prognoza analiştilor de la XTB.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
china,
lux,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.