Lem’s a vândut peste 3.500 de amsambluri de living New York în trei ani

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 10 septembrie 2015 839 afişări

Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România, a livrat săptămâna aceasta living-ul New York cu numărul 3.794. Aceasta a ajuns la Bucureşti, oraş în care a fost deschis recent un nou magazin Lem’s. Gama de living New York, lansată în 2012, a propus publicului român primul living produs de serie în România, cu sticlă şi lumini.

Lem’s a vândut peste 3.500 de amsambluri de living New York în trei ani

La trei ani de la lansare, New York rămâne prima opţiune a clienţilor Lem’s care caută un design exclusivist, cu detalii sofisticate şi sisteme moderne de iluminare LED pe senzori sau sisteme de deschidere tip push.

De la lansarea din 2012 şi până în prezent, configuraţiile New York au ajuns să reprezinte 22,4% din vânzările totale de living-uri în reţeaua Lem’s. Preţul mediu al unei configuraţii New York este 4.629 lei.

„Contribuţia gamei New York în vânzările Lem’s a crescut de la an la an, fapt care indică o deschidere tot mai mare a românilor către produsele premium, către o îmbinare eficientă între design modern, îndrăzneţ, şi funcţionalitate, manifestată prin iluminarea pe senzori, deschidere automată sau glisare silenţioasă,” declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

Anul acesta, Lem’s a introdus în portofoliul de produse o nouă gamă de living-uri funcţionale şi cu design modern, living-urile Box. Prin configuraţiile Box, Lem’s se adresează unui public tânăr, interesat în egală măsură de mobilier cu personalitate, cu o cromatică bogată şi un design modern–minimalist. Dincolo de aspectul stilistic, livingurile Box au caracter utilitar, cu spaţii de depozitare generoase, şi pot încadra perfect un TV modern, nelipsit din camera de zi a românilor.

“Configuraţiile Box sunt deja expuse în toate magazinele din reţeaua Lem’s. Ne aşteptăm ca livingul Box să ajungă la aproximativ 2.000 de configuraţii vândute până la sfârşitul lui 2015. Iar în anul următor, probabil va devansa contribuţia New York în vânzările de living-uri din reţeaua noastră,” adaugă Adrian Rizea.

Living-urile Box pornesc de la 1.600 lei şi sunt, ca toate produsele Lem’s, configurabile şi adaptabile în funcţie de modulele şi dimensiunile dorite de clienţi.

Lem’s oferă clienţilor un plan de achiziţie cu carduri sau prin creditare. Partenerii Lem’s în această direcţie sunt CEB (Card Avantaj), Raiffeisen, BCR, Banca Transilvania, BRD, Garanti, Bancpost şi finanţare directă în magazine prin UniCredit Consumer Financing IFN. Acest tip de finanţare reuşeşte să ocupe aproximativ 16 procente din business-ul Lem’s.

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua Lem’s are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 66.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 36.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Lemet,
Lem's,
producator,
mobila,
mobilier,
retea
/actualitate/lem-s-a-vandut-peste-3-500-de-amsambluri-de-living-new-york-in-trei-ani-14707667
14707667
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.