Investiţii de 5 milioane de euro în reţeaua Stihl

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 23 martie 2016 125 afişări

Compania Stihl a înregistrat o creştere de 10% a afacerii în 2015, iar aşteptările pentru anul în curs vizează continuarea plusurilor în vânzări.

Investiţii de 5 milioane de euro în reţeaua Stihl

În 2015, cele mai importante creşteri de vânzări în portofoliul Stihl au fost înregistrate la motoferăstraie şi motocoase, cu plusuri de 15% faţă de 2014. “De anul trecut am demarat o serie de proiecte care vizează o creştere cantitativă a reţelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spaţiilor comerciale şi de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua şi pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârşitul lui 2016 vom avea o treime din reţea reconfigurată după noi standarde vizuale şi de funcţionalitate”, declară Ioan Mezei, director general al Stihl România.

În prezent în reţeaua Stihl sunt aproximativ 300 de magazine, pe o suprafaţă totală de 13.000 mp, efortul investiţional  pentru reconfigurarea stilistică şi funcţională ridicându-se la 5 milioane de euro. “O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spaţiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store. Până anul viitor avem planificate inaugurarea a 49 de astfel de spaţii, în 2-3 ani numărul acestora putând să ajungă la 60”, precizează Ioan Mezei.

“Am propus acest concept dealerilor Stihl încă din 2014, de atunci am reuşit să-l implementăm în 26 magazine. Conceptul este unul revoluţionar chiar şi la nivel global Stihl, astfel că România a funcţionat iniţial ca piaţă pilot de implementare şi acum poate să furnizeze know-how pe acest sector pentru restul lumii unde compania este prezentă.”

La nivel internaţional Stihl a anunţat în 2015 o creştere de 10,4% la opt luni, atingând o cifră de afaceri  de aproximativ 2,3 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. În prezent Stihl România importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retea,
investitii,
Stihl,
Ioan Mezei
/actualitate/investitii-de-5-milioane-de-euro-in-reteaua-stihl-15138776
15138776
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.