Hidroelectrica lansează o aplicaţie prin care clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract

Autor: Cosmin Pirv Postat la 02 octombrie 2023 43 afişări

Hidroelectrica lansează o aplicaţie prin care clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract

Hidroelectrica a lansat luni aplicaţia mobilă iHidro, un instrument prin care clientii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.

Aplicaţia este disponibilă pentru sistemele Android şi iOS, oferind totodată şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Pe aplicatie, clienţii pot verifica soldul curent şi pot accesa ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secţiunea de grafic al istoricului de consum şi pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.

Aplicaţia este împărţită în mai multe secţiuni, inclusiv: Facturare, unde sunt disponibile facturile emise şi istoricul plăţilor efectuate, Utilizare, o secţiune care permite introducerea indexului autocitit şi consultarea istoricul de consum, Contul Meu, unde clienţii îşi pot administra profilurile şi detaliile personale, şi Servicii, unde este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat şi un link către Q Desk – aplicaţia de gestionare a reclamaţiilor şi sesizărilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
hirdoelectrica,
aplicaţie,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.