Hidroelectrica a depăşit marţi pragul de 1 milion de clienţi casnici şi non-casnici pe piaţa de furnizare către consumatorul final, la 5 ani de la momentul în care a intrat pe acest segment
Producătorul român Hidroelectrica a depăşit marţi pragul de 1 milion de clienţi casnici şi non-casnici pe piaţa de furnizare către consumatorul final, la 5 ani de la momentul în care a intrat pe acest segment.
„Depăşirea pragului de un milion de clienţi reprezintă o confirmare a încrederii pe care românii o au în Hidroelectrica şi în valorile pe care le promovăm: corectitudine, stabilitate, transparenţă şi energie curată. Vom continua cu perseverenţă investiţiile în digitalizare, servicii moderne şi surse regenerabile de producţie, pentru a răspunde aşteptărilor tot mai ridicate ale clienţilor noştri”, a declarat Bogdan Badea, Preşedintele Directoratului Hidroelectrica.
Hidroelectrica a dezvoltat un portal de contractare online, proiectat să deservească atât clienţii casnici, cât şi pe cei din segmentul business, platforma reducând semnificativ timpul necesar formalităţilor administrative.În plus, platforma IHidro oferă clienţilor acces rapid la informaţii despre consum, facturi şi plăţi.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie regenerabilă din România, gestionând un portofoliu de 188 centrale hidroelectrice cu o putere totală de 6,4 GW, precum şi parcul eolian Crucea, cu 108 MW instalaţi.
Listată în vara anului 2023, Hidroelectrica a devenit rapid cea mai valoroasă companie de pe bursă, cu o capitalizare de 54 mld lei, şi a atras zeci de mii de investitori noi
Compania a încheiat primul semestru din 2025 cu venituri de 4,3 miliarde lei, în scădere cu 16%, şi un profit net de 1,5 miliarde lei, în scpdere cu 41%
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













