Gen Z Lifestyle. Care este relaţia tinerilor cu banii şi pe ce sunt mai degrabă înclinaţi să îi cheltuiască? Interesul pentru propria persoană este diferenţiatorul faţă de alte generaţii
Avantajul de a intra în piaţa muncii într-o perioadă marcată de salarii mari şi şomaj mic este că relaţia ta cu banii este ceva mai relaxată decât a altor generaţii, ceva mai cumpătate.
Gen Z are un interes mult mai pronunţat în a face achiziţii pentru bunăstarea personală, iar acest lucru îi separă destul de mult de alte generaţii, se arată într-un studiu recent elaborat de Deloitte. Scopul lor este de a trăi bine viaţa, astfel că şi banii lor se duc mult spre zona de experienţe, sănătate sau de dezvoltare a unor abilităţi. Viziunea este că ei sunt cel mai important activ pe care îl au, aşa că acesta este şi driverul principal în materie de achiziţii. Aceste investiţii nu se fac însă la întâmplare pentru că un alt lucru evidenţiat de cercetarea Deloitte este faptul că 38% dintre tinerii din Gen Z au un plan de dezvoltare pe termen de unu-trei ani, procent mai mare decât cel întâlnit în cadrul altor generaţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













