FAN Courier, liderul pieţei de curierat, a investit 5 milioane de euro în reţeaua de lockere pentru pregătirea campaniei de Black Friday
FAN Courier, liderul pieţei de curierat, anunţă extinderea reţelei de lockere, denumite FANbox-uri, în care a investit 5 milioane de euro pentur pregătirea campaniei de Black Friday din acest an. Astfel, FAN Courier a achiziţionat 500 de lockere noi, dar şi 350 de extensii pentru unităţile deja existente. Reţeaua FANbox numără 3.000 de unităţi la nivel naţional, cărora se mai adaugă şi 2.000 de puncte de predacare şi ridicare, Collect Point-uri sau sedii FAN Courier.
„Deşi piaţa locală de e-commerce a început anul cu un ritm mai temperat, pe fondul unei prudenţe accentuate din partea consumatorilor, în a doua parte a anului vedem o revenire a apetitului pentru cumpărături online. De aceea, ne aşteptăm la un Black Friday intens, cu un volum de livrări mai mare cu peste 20% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, iar estimările noastre, deşi par prudente, se bazează pe discuţiile concrete pe care le avem de luni de zile cu partenerii noştri din retail. În fiecare an, începem pregătirea pentru această perioadă din vară, pentru a putea ajusta procesele logistice şi a susţine campaniile comerciale de amploare”, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.
Jucătorul din piaţa de curierat mizează în continuare pe extinderea reţelei de lockere şi vrea să achiziţioneze încă 600 de module pentru lockerele aflate deja în flotă.
„În ultimii ani, se vede o schimbare clară în comportamentul clienţilor, care aleg tot mai des livrările ‘out of home’, pentru flexibilitate şi confort, de aceea am investit constant în reţeaua de lockere FANbox”, precizează Adrian Mihai.
Pe lângă extinderea reţelei de lockere, FAN Courier a investit şi în automatizare şi tehnologizare, instalând o nouă bandă de sortare automată în HUB-ul din Ştefăneştii de Jos care adaugă o capacitate suplimentară de sortare de aproximativ 30.000 de colete pe oră. Astfel, capacitatea totală de procesare a companiei în Bucureşti depăşeşte 2,2 milioane de colete în 24 de ore.
Mai mult, compania mizează în continuare şi pe extinderea zonei de livrări cross-border, consolidându-şi prezenţa în Europa Centrală şi de Vest şi în Republica Moldova, acolo unde are operaţiuni.
De asemenea, FAN Courier a adăugat în portofoliul său de ţări în care face livrări cross-border şi Polonia, de altfel o zonă strategică pentru comerţul electronic european, oferind clienţilor timpi de livrare optimizaţi şi acces rapid către pieţele din vestul şi nordul continentului.
Anul trecut, FAN Courier a încheiat cu afaceri de 1,3 miliarde lei, după un avans de 12,5%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













