eMAG ţinteşte vânzări de 940 mil. lei de Black Friday, plus 44 mil. lei. Tudor Manea, CEO-ul grupului: „Aducem 1,5 milioane de oferte la cel mai mic preţ din an şi soluţii de finanţare fără dobândă”

Autor: Ioana Niţă Postat la 03 noiembrie 2025 19 afişări

eMAG ţinteşte vânzări de 940 mil. lei de Black Friday, plus 44 mil. lei. Tudor Manea, CEO-ul grupului: „Aducem 1,5 milioane de oferte la cel mai mic preţ din an şi soluţii de finanţare fără dobândă”

eMAG, cel mai mare retailer online de pe plan local, ţinteşte vânzări de 940 de milioane de lei în ediţia de anul acesta a evenimentului de Black Friday, în creştere cu 44 de milioane de lei faţă de recordul stabilit în 2024. Compania se bazează pe un interes crescut al consumatorilor, care şi-au alocat bugete mai mari, şi pe o suită de oferte de finanţare şi produse speciale noi, inclusiv abonamente la energie şi bilete la festivaluri.

„De Black Friday, eMAG aduce cel puţin 1,5 milioane de oferte la cele mai mici preţuri din an. Pentru ca toţi clienţii noştri să poată profita la maximum de aceste oferte, am pregătit soluţii de finanţare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu”, a declarat Tudor Manea, CEO al eMAG Group.

Ediţia Black Friday de anul acesta, a 15-a la număr, va avea loc pe 7 noiembrie, iar compania estimează livrarea tuturor comenzilor plasate în acea zi până la data de 22 noiembrie.

Consumatorii şi-au alocat bugete mai mari

Deşi întrebarea privind interesul pentru eveniment apare an de an, datele eMAG arată o intenţie de cumpărare solidă.

„Chiar am citit recent un articol care spunea de ce îi mai pune lumea această întrebare după atâţia ani în care e clar că există interes pentru Black Friday. Dar noi, pentru că ne bazăm foarte mult pe date în tot ceea ce facem, studiem interesul de Black Friday în fiecare an”, a declarat Irina Pencea, general manager, eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.

Conform studiilor din acest an, 6 din 10 cumpărători ştiu deja ce produse doresc, iar jumătate dintre ei sunt prezenţi la startul evenimentului. Noutatea este legată de bugetul alocat:

Iată citatul complet din transcriere:

„Dar ceea ce este nou acum este o creştere a celor care au un buget alocat de cumpărături mai mare. (…) Oamenii vor veni să găsească cel mai bun preţul din an. Dacă în altă perioadă au fost reţinuţi, acesta este momentul în care vor veni să vadă, dacă au cu adevărat ceva de cumpărat, ce preţ pot obţine pentru el” , a explicat Irina Pencea.

Categoriile care înregistrează cea mai mare creştere a intenţiei de cumpărare faţă de anul trecut sunt încălţămintea (aproape 4 puncte procentuale), electrocasnicele mici şi hainele, reflectând diversificarea comerţului online.

De la 400.000 de telefoane la energie electrică şi 40.000 de bilete la festivaluri

Pentru a susţine cererea, eMAG a pregătit 2,2 milioane de oferte, dintre care 1,5 milioane la cel mai bun preţ din an, conform companiei.

„Avem televizoare, care sunt importante de asemenea, poate că este produsul erou în fiecare an de Black Friday. Avem produse din zona de fashion, mult mai multe decât anul trecut. Cosmetice, de asemenea mult mai multe decât anul trecut. Smartphone-uri şi gadget-uri, laptopuri şi echipamente IT, dar şi produse pentru casă şi bricolaj - un milion de produse anul acesta”, a detaliat Irina Pencea informaţiile despre stocurile de Black Friday.

Mai exact, eMAG a pregătit stocuri de 600.000 de electrocasnice mici, 1,5 milioane articole de îmbrăcăminte, 3,5 milioane produse cosmetice, 400.000 de smartphone-uri şi gadget-uri, 150.000 de laptopuri şi echipamente IT, 120.000 de frigidere şi maşini de spălat şi un milion de produse pentru casă şi bricolaj.

O componentă importantă a ediţiei Black Friday de anul acesta o reprezintă extinderea gamei de produse speciale. Printre noutăţi se numără:

  • Peste 40.000 de bilete la festivaluri (Untold, Electric Castle, Summer Well, Beach, Please!), cu preţuri de la 10 lei şi reduceri de până la 90%.
  • Echipamente oficiale ale cluburilor de fotbal din Liga 1 (Dinamo, Rapid, Universitatea Craiova).
  • Peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming.
  • Peste 25.000 de abonamente şi servicii medicale.
  • Peste 7.000 de vouchere de bilete de avion cu 45% reducere.
  • Abonamente la energie electrică (preţ preferenţial de 1 leu/kW şi 100 de lei reducere în primele 6 luni).
  • 600 de pachete de fotovoltaice şi pompe de căldură.

Se menţin şi ofertele din anii trecuţi, precum 21 kg de aur, 126 de maşini şi peste 100 de tone de carne de porc.

Pentru a facilita achiziţiile, eMAG a extins limita de credit în MyWallet la 10.000 de lei, disponibilă pentru 3 milioane de clienţi, care pot plăti în 12 rate fără dobândă. „Tocmai am ridicat pragul la 10.000 de lei (...) Până acum, aveam, de obicei, limite de 4.000 de lei şi am făcut o mare creştere de valoare oferită clienţilor”, a completat Tudor Manea.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.