De-Influencing: Trend-ul care rivalizează cu influencerii. Ce schimbări propun de-influencers
De-Influencing este nou un trend care ar putea rivaliza cu influencerii.
De-influencers le propun urmăritorilor să nu cumpere în exces şi vor să determine companiile să regândească autenticitatea planurilor lor de marketing.
Ascensiunea De-Influencing ar putea duce la o creştere a sabotajului de brand.
Printre toate reclamele şi influencerii de pe reţelele de socializare care îţi spun ce să cumperi, există un nou trend în creştere care are un mesaj total diferit şi care îţi spune ce nu ar trebui să cumperi. Aceştia se numesc „de-influencers”.
Având în vedere că #deinfluencing a fost vizualizat de peste 449,5 milioane de ori numai pe TikTok, este o mişcare puternică care i-a determinat pe consumatori să îşi regândească obiceiurile de cumpărare şi a determinat companiile să regândească autenticitatea planurilor lor de marketing, scrie CNN.
Ce este De-Influencing?
Înainte de a vorbi despre ce sunt de-influencerii, să recapitulăm ce fac influencerii.
Datorită cunoştinţelor şi expertizei lor într-un anumit domeniu, influencerii sunt capabili să influenţeze deciziile urmăritorilor lor – fie că este vorba despre frumuseţe, modă, alimentaţie sau wellness.
Pe de altă parte, de-influencers vor să încurajeze oamenii să nu cumpere lucruri sau să consume în exces, să fie mai puţin reactivi la tendinţe şi să fie mai atenţi la achiziţiile lor. Toate acestea se leagă de ideea de sustenabilitate.
Cititi mai multe pe www.alephnews.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro