De ce cresc vânzările Heinner anul acesta cu 40%, de două ori mai mult decât piaţa

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 15 decembrie 2014 6000 afişări

Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, încheie anul acesta cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, înregistrând un avans de 40%, de două ori mai bun decât dinamica generală estimată a pieţei.

De ce cresc vânzările Heinner anul acesta cu 40%, de două ori mai mult decât piaţa

Network One Distribution estimează că piaţa de electrocasnice continuă anul acesta trendul crescător, ajungând la 600 de milioane de euro. Categoria electrocasnicelor mari are o pondere de 75% în piaţa totală, diferenţa revenind electrocasnicelor mici.

În cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai bună dinamică, atât din punct de vedere al dezvoltării portofoliului, cât şi din cel al evoluţiei cifrei de vânzări.  Heinner a extins în trimestrul al patrulea al acestui an portofoliul de produse, adăugând segmentul de bricolaj ce cuprinde seturi multifuncţionale, maşini pentru găurit şi înşurubat, tăiere sau polizare, dar şi gama de menaj şi house hold, ce include vase şi accesorii de gătit, mese de călcat etc.

“Electrocasnicele vândute în anii cu cele mai bune evoluţii ale pieţei, respectiv 2006-2008 pe fondul creşterii economice înregistrate de România, dar şi ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de încheierea ciclului de viaţă. În acest context sunt create premisele pentru o creştere consistentă a pieţei şi în 2014, dar şi în perioada următoare.  Această dinamică reprezintă unul dintre factorii de creştere a cifrei de afaceri Heinner, susţinută şi de optimizarea portofoliului de produse şi servicii pe care le oferim”, declară Oana Barbu, director comercial Network One Distribution.

Heinner oferă garanţia extinsă la 5 ani, în mod gratuit. Clienţii care achiziţionează începând cu 15 decembrie 2014 electrocasnice mari marca Heinner, respectiv frigidere, maşini de spălat, lăzi sau combine frigorifice, aragaze sau congelatoare primesc în mod gratuit extinderea serviciului de garanţie de la trei la cinci ani.

Portofoliul Heinner include aproximativ 100 de produse diferite, de la maşini de spălat, mixere, blendere, storcătoare, la maşini de găurit sau polizoare, electrocasnice pentru refrigerare, becuri, aparate de aer condiţionat sau ventilatoare. Heinner este brandul propriu de electrocasnice dezvoltat de compania Network One Distribution începând din 2010.

Network One Distribution, companie deţinută integral de Iulian Stanciu, desfăşoară operaţiuni pe pieţele din România şi Moldova, are o bază de clienţi formată din peste 3000 de parteneri activi şi este furnizor al reţelelor de retail locale.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/de-ce-cresc-vanzarile-heinner-anul-acesta-cu-40-de-doua-ori-mai-mult-decat-piata-13721612
13721612
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.