Cum îşi aleg tinerii următoarea vacanţă? TikTok redefineşte vacanţele şi a ajuns să fie principala sursă de inspiraţie pentru tinerii călători
TikTok-ul influenţează puternic comportamentul tinerilor călători, care nu mai apelează la ofertele sau pachetele agenţiilor de turism şi preferă, cu un rucsac în spate, să zboare către prima destinaţie văzută într-un scurt video pe TikTok. 71% dintre utilizatorii europeni de TikTok caută în mod intenţionat conţinut despre călătorii, iar 77% au fost inspiraţi să viziteze o anumită destinaţie, potrivit lui Stuart Flint, directorul departamentului Global Business Solutions pentru Europa la TikTok, se arată în studiul Go Get It: How Gen Z/Y Will Travel in 2025, realizat de grupul de turism Accor.
Se estimează că circa 40% dintre reprezentanţii gen Z preferă TikTok în locul motoarelor clasice de căutare, precum Google, atunci când vine vorba de găsirea unor hoteluri noi, excursii sau trucuri de călătorie.
Călătorii nu se orientează spre TikTok doar pentru că formatul său de videoclipuri scurte este mai uşor de digerat decât textul scris, ci şi pentru că oferă o perspectivă directă, vizuală şi „autentică”, de la faţa locului, asupra destinaţiilor sau activităţilor. Majoritatea conţinutului este livrat din perspectiva creatorului, mulţi dintre ei nu ezită să le arate urmăritorilor realitatea experienţelor lor – atât părţile pozitive, cât şi cele negative, se arată în studiu.
Tinerii, spre deosebire de celelalte generaţii, nu mai sunt la fel de interesaţi să bifeze destinaţiile foarte cunoscute, ci sunt mai degrabă interesaţi să descopere locuri mai puţin cunoscute şi să afle recomandări de la localnici, iar TikTok este unul dintre instrumentele care facilitează acest lucru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













