COVID calcă totul în picioare. Un film cu buget de 200 de milioane de dolari a trebuit să renunţe la o lansare cu fast, plănuită de mult timp. Acum vom putea urmări lansarea direct la la televizor
„Mulan”, unul dintre cele mai aşteptate filme ale anului, nu va mai avea parte o lansare cu fast, în noul context provocat de pandemie. Walt Disney Co. a declarat că în loc să fie lansat în cinematografe, blockbusterul va debuta pe serviciul său de streaming, Disney +, pe 4 septembrie. Clienţii vor trebui să plătească însă 29,99 de dolari în plus faţă de costul abonamentului lunar pentru a viziona „Mulan”.
„Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor în această perioadă imprevizibilă, am considerat că este important să găsim modalităţi alternative de a aduce acest film excepţional la timp pe ecranele lor”, a declarat CEO-ul Disney, Bob Chapek.
Deşi data iniţială de lansare era 27 martie, aceasta a fost amânată pentru finalul lunii iulie, apoi pentru sfârşitul lunii august, renunţându-se într-un final la eveniment, ca urmare a creşterii numărului de cazuri din SUA.
Bugetul pentru realizarea producţiei a fost de 200 de milioane de dolari. „Mulan” este realizat de Niki Caro, iar din distribuţie fac parte Liu Yifei, în rolul eroinei principale, alături de Donnie Yen, Jason Scott Lee, Yoson An, Gong Li şi Jet Li.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro