Compania care a ajuns la afaceri de peste 8 milioane de euro datorită corporatiştilor obsedaţi de aspectul fizic

Autor: Ioana Matei Postat la 31 octombrie 2014 234 afişări

Compania care a ajuns la afaceri de peste  8 milioane de euro datorită corporatiştilor obsedaţi de aspectul fizic

Preocuparea pentru aspectul fizic reprezintă argumentul principal pentru care clienţii World Class România vin la sală, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin de către Gabriel Vasilescu, COO al World Class România.

Imediat ce soarele a răsărit, corporatiştii sunt pe bandă. Alexandru are 25 de ani, este angajat de cinci ani în procesele de îmbunătăţire a proceselor din cadrul unei multinaţionale din domeniul IT din Pipera şi merge la sală regulat, în zilele de miercuri şi joi, de aproximativ doi ani, în cadrul reţelei  World Class. Alexandru este unul din cei 20.000 de români care ajung în sălile de sport pe care World Class le-a deschis în România.

Ei au adus companiei o cifră de afaceri de 8,34 milioane de euro în 2013 şi un profit de 486.000 de euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Cei mai mulţi sunt corporatişti, au între 30 şi 44 de ani şi plătesc un abonament mediu de aproximativ 60-70 de euro pe lună  pentru mersul la sală. Circa 50% dintre clienţii World Class vin pe filiera corporate, iar restul sunt clienţi individuali. Angajaţii din multinaţionale – mai ales telecom şi banking, avocaţii sau consultanţii reprezintă câteva categorii cheie pentru cei de la World Class.

„Sălile au început să fie pline dimineaţa între orele 6 şi 7, între 11 şi 13 şi jumătate şi seara“, a observat Gabriel Vasilescu, COO al World Class România. „Este un mediu care te deconectează, îţi creează energie pozitivă şi te face să uiţi de stresul cotidian“, explică argumentul angajaţilor companiilor din Bucureşti pentru a alege acest tip de activităţi.

Cei mai mulţi dintre ei vin la cele nouă săli din Bucureşti, dar şi la sălile din Cluj şi Timişoara. Deşi în 2012 World Class viza deschideri în Constanţa, Braşov şi Sibiu, acestea nu s-au concretizat încă, semn că tot corporatiştii sunt motorul afacerii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
preocupare,
afaceri,
bucuresti,
multinationale
/actualitate/compania-care-a-ajuns-la-afaceri-de-peste-8-milioane-de-euro-datorita-corporatistilor-obsedati-de-aspectul-fizic-13482910
13482910
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.