Banca Transilvania a urcat pe locul 3 în lume în topul 2024 al celor mai puternice branduri bancare în piata în care activează. Iar în topul privind valoarea brandului, Banca Transilvania a urcat pe locul 252, în timp ce BRD şi BCR sunt pe poziţiile 463 şi 466

Autor: Mircea Nica Postat la 06 martie 2024 28 afişări

Banca Transilvania a urcat pe locul 3 în lume în topul 2024 al celor mai puternice branduri bancare în piata în care activează. Iar în topul privind valoarea brandului, Banca Transilvania a urcat pe locul 252, în timp ce BRD şi BCR sunt pe poziţiile 463 şi 466

Banca Transilvania a sărit impresionant de pe locul 7 pe locul 3 în topul celor mai puternice branduri din lume în 2024, potrivit unui nou raport al Brand Finance, cea mai importantă agenţie de consultanţă în evaluarea brandurilor.

Brandul bancar românesc deţine acum un scor al indicelui de putere a brandului (BSI) de 92,3/100, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Brand Finance.

În acelaşi timp, Banca Transilvania a urcat  44 de locuri în clasamentul general al celor mai valoaroase branduri din lume – până pe locul 252, mărind valoarea brandului său cu 34%, până la 686,5 mil.dolari.

Această creştere se datorează performanţei financiare, în timp ce angajamentul băncii faţă de transformarea digitală a sporit eficienţa operaţională şi a sporit satisfacţia clienţilor.

„În vremuri economice tulburi, Banca Transilvania şi-a consolidat poziţia de putere financiară în regiune. Acest lucru este evidenţiat de saltul său excepţional în clasamentul Brand Finance Banking 500 din acest an, în care Banca Transilvania este acum numită al treilea cel mai puternic brand bancar la nivel global. Pe lângă îmbunătăţirea calităţii ofertelor sale de servicii şi creşterea satisfacţiei în rândul bazei de consumatori în creştere rapidă, drumul mărcii către transformarea digitală demonstrează capacitatea sa de a se adapta şi de a prospera într-un peisaj în continuă evoluţie, care a fost parte integrantă a creşterii mărcii sale puternice”, a transmis Mihai Bogdan, Managing Director, Brand Finance România.

În plus, băncile româneşti BRD şi BCR fac şi ele clasamentul celor mai valoroase branduri din lume din acest an, deşi cu evoluţie inversă. În timp ce BRD coboară cu 6 locuri până la poziţia 463, valoarea brandului fiind de 224 mil. dolari, BCR urcă cu 20 de locuri până pe locul 466, cu valoarea brandului ajungând până la 222 mil. dolari, crescând şi indicele de putere a brandului cu 2,7%.

În general, valoarea combinată a celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume a atins un nivel record de 1.440 mld. dolari, aproape dublu faţă de acum un deceniu.

"Brand Strength" este un scor compozit care măsoară puterea unui brand în ceea ce priveşte capacitatea de a genera valoare de business.

Forţa brandului este un tablou de bord al indicatorilor care stau la baza forţei unui brand. Aceşti parametri pot include, dar nu se limitează la: cheltuieli de marketing, conştientizare,  reputaţie, retenţie, cotă de piaţă, volum şi pret. 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
banca transilvania,
transilvania,
top,
brand

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.