Antreprenori locali. Sergiana: Am căutat să păstrăm ritmul de investiţii pe care ni l-am propus înainte de declanşarea pandemiei. Am deschis două magazine şi un restaurant

Autor: Cristina Roşca Postat la 22 noiembrie 2020 113 afişări

Grupul Sergiana cu sediul în judeţul Braşov a deschis în acest an două ma­ga­zine, ajungând la o reţea de 58 de unităţi ope­rate pe trei formate - supermar­ke­turi, proximitate şi magazine specializate în vânzarea de carne şi preparate din car­ne. Totodată, compania a lansat un pro­gram de livrări pentru reţeaua de comerţ.

Antreprenori locali. Sergiana: Am căutat să păstrăm ritmul de investiţii pe care ni l-am propus înainte de declanşarea pandemiei. Am deschis două magazine şi un restaurant

Grupul Sergiana include operaţiuni de retail şi producţie, agricultură, creşterea animalelor şi activităţi HoReCa.

Grupul Sergiana cu sediul în judeţul Braşov a deschis în acest an două ma­ga­zine, ajungând la o reţea de 58 de unităţi ope­rate pe trei formate - supermar­ke­turi, proximitate şi magazine specializate în vânzarea de carne şi preparate din car­ne. Totodată, compania a lansat un pro­gram de livrări pentru reţeaua de comerţ.

Grupul Sergiana include pe lângă operaţiunile de retail şi producţie, agricultură, creşterea animalelor şi activităţi HoReCa. E vorba de un total de circa 1.400 de salariaţi. „Referitor la investiţii, Sergiana a căutat să păstreze ritmul pe care şi l-a propus înainte de declanşarea pandemiei. Astfel, chiar şi în sectorul HoReCa, Sergiana a finalizat proiectul unui nou restaurant tradiţional, restaurant care a fost deschis în cel mai  nou centru comercial din oraş, AFI Braşov, a cărui inau­gurare a avut loc în octombrie“, spun reprezentanţii companiei. Tot în AFI, Sergiana este prezentă cu partea de produse din carne în standul dedicat producătorilor locali.

Ce impact a avut pandemia asupra businessului? Acest eveniment s-a resimţit diferit în ceea ce priveşte diferitele activităţi din grup.

„În mod cert, ca în toată lumea, pandemia a lovit industria ospitalităţii, deci şi restaurantele din grup suportă reculul drastic înregistrat de acest domeniu.“ Ca o reacţie de limitare a efectelor crizei sanitare, activitatea acestora s-a orientat parţial către sectorul de livrări. Partea de comercializare a cărnii şi a produselor din carne, comerţul cu produse alimentare, a avut o evoluţie pozitivă. În termeni comparativi cu anul trecut, în primele 9 luni din 2020 businessul a înregistrat o creştere medie a vânzărilor de 9%.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.