Agentia de turism online Vola.ro intră pe piata din Bulgaria, sub brandul Vola.bg, aceasta fiind prima etapa din strategia de extindere la nivel international sub acest nume

Autor: Roxana Rosu Postat la 24 octombrie 2023 22 afişări

Agentia de turism online Vola.ro intră pe piata din Bulgaria, sub brandul Vola.bg, aceasta fiind prima etapa din strategia de extindere la nivel international sub acest nume

Agentia de turism online Vola.ro intră pe piata din Bulgaria, sub brandul Vola.bg, aceasta fiind prima etapa din strategia de extindere la nivel international sub acest nume.

Vola este deja prezentă în Polonia sub numele FRU.pl.

„Intrarea pe piata din Bulgaria ne bucura si, in egala masura, ne responsabilizeaza si mai mult, pentru ca vorbim de o audienta noua, pe care trebuie sa o castigam prin calitatea experientei oferite. Ne straduim sa setam noi standarde in industrie, astfel ca vom implementa la Vola.bg cele mai bune practici si vom exporta aceste servicii pe care le folosim deja in Romania si Polonia, incercand sa le oferim clientilor confortul, inovatia si siguranta de care au nevoie. in momentul de fata, lansarea in Bulgaria marcheaza inceputul procesului nostru ambitios de extindere internationala. Am vazut deja mult interes din partea pietei, numarul de rezervari dublandu-se in fiecare saptamana de la lansarea Vola.bg”, spune Daniel Truica, CEO si fondator Vola.bg.

Platforma Vola.bg, activă deja în Bulgaria, acoperă o gamă largă de servicii de călătorie şi oferă o varietate de zboruri către mii de destinaţii, inclusiv zboruri low-cost. De asemenea, clienţii beneficiază de asistenţă 24/7 din partea unei echipe dedicate de consultanţi vorbitori de limba bulgară şi de suportul departamentelor tehnice din România şi Polonia.

„Misiunea noastră la Vola.bg este să garantăm o călătorie cât mai uşoară, flexibilă şi lipsită de griji pentru toţi clienţii care folosesc serviciile noastre, oferindu-le  soluţii chiar şi în situaţii neprevăzute. Asigurăm rambursări imediate în cazul zborurilor anulate, garanţie de călătorie şi multe altele. Cu noul nostru serviciu exclusiv Modificare de Zbor Gratuită pentru toţi clienţii din Bulgaria credem că vom putea transforma planificarea unei călătorii într-un proces flexibil, simplu şi chiar plăcut”, este de părere Claudia Tocilă, Head of Marketing la Vola.bg.

Agentia a fost lansată în 2007 de Daniel Truică, iar în 2015 a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners,  fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch. În 2022, Vola.ro a intermediat vânzări în valoare de 73 milioane euro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
polonia,
bulgaria,
clienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.